کد خبر: 81635
A

نامه الیاس حضرتی به معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد درباره از سرگیری انتشار روزنامه‌ها

«الیاس حضرتی» مدیر مسئول روزنامه‌های اعتماد و تعادل در نامه‌ای به معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیگیری او برای از سرگیری انتشار روزنامه‌ها در سال جدید قدردانی کرد.

نامه الیاس حضرتی به معاون مطبوعاتی وزیر ارشاد درباره از سرگیری انتشار روزنامه‌ها

به گزارش دیده بان ایران؛ مدیر مسئول روزنامه‌های اعتماد و تعادل در نامه‌ای به معاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از پیگیری او برای از سرگیری انتشار روزنامه‌ها در سال جدید قدردانی کرد.

 

در متن این نامه آمده است:

 

برادر ارجمند، جناب آقای خدادی


سلام


خسته نباشید

 

دعا می‌کنم که از گزند بلایای ارضی و سماوی مصون بمانید و همواره در کار و زندگی‌تان موفق باشید. به عنوان عضوی از خانواده مطبوعات از زحمات و تلاش جنابعالی برای راه‌اندازی مجدد روزنامه‌ها در ایام کرونا تقدیر و تشکر می‌کنم.

 

اگر امروز روزنامه‌ها را تورقی کرده باشید عرض مرا تایید می‌کنید که اصحاب مطبوعات با انرژی و انگیزه مضاعفی به میدان آمده‌اند و علی‌رغم همه کمبودها و مضیقه‌ها ایده‌های بزرگ و طرح‌های بکر در سر دارند. از اتفاق اقبال عمومی هم به مطبوعات با توجه به شرایط ویژه امیدوارکننده است.

 

روزنامه‌ها البته کماکان دست به گریبان مشکلات بسیارند اما پیداست که فصلی نو در امر رسانه سر انداخته شده و ما شکل و نحوه تازه‌ای از روزنامه‌نگاری را تجربه خواهیم کرد. از همین رو تلاش شما و همکارانتان موثرتر و بااهمیت‌تر بلکه ضروری‌تر است.

 

ان‌شاءالله به کمک هم بتوانیم از این دوران سخت عبور کنیم و از این آزمون بزرگ سربلند بیرون بیاییم. خدا به شما و ما قوت بدهد تا بتوانیم مطبوعات را به جایگاهی برسانیم که شایسته نام انقلاب اسلامی باشد و با سلیقه بلند و توقع جامعه فرهیختگان ایرانی همخوانی داشته باشد، در عرصه‌های بین‌المللی نیز حضوری پررنگ و موثر داشته باشد.

 

بار دیگر از جنابعالی که برای بازگشایی هرچه سریع‌تر روزنامه‌ها بیش از مسوولیت و تعهدتان زحمت کشیدید تشکر می‌کنم./اعتمادانلاین

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر