کد خبر: 81853
A

محمد مهاجری: مجلس یازدهم مثل بچه یتیمی است که هر کسی می خواهد برای آن دل بسوزاند

محمد مهاجری همچنین به حضور و سخنرانی محسن رضایی در این جلسه اشاره کرد و گفت: نیازی به هماهنگی بین مجلس و مجمع وجود ندارد. مجمع تشخیص مصلحت نظام هر کاری که دلش می خواهد انجام می دهد و مجلس هم چاره ای ندارد جز این که همراه مجمع شود. حضور محسن رضایی بیشتر از باب این که مجلس ضعیفی شکل گرفته و می شود آن را زیر پال و پر گرفت و از آن برای اهداف سیاسی استفاده کرد قابل ارزیابی است.

محمد مهاجری: مجلس یازدهم مثل بچه یتیمی است که هر کسی می خواهد برای آن دل بسوزاند

به گزارش دیده بان ایران؛ محمد مهاجری، فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به نشست منتخبین جوان مجلس یازدهم با برخی افراد از جمله محسن رضایی، مهرداد بذرپاش و محمد دهقان گفت: این موضوع نشان می دهد که این مجلس به قدری قائم به خود نیست که از همین ابتدا پدرخوانده های مجلس آنها را جمع، یارگیری، برنامه ریزی و هدایت می کنند. مجلس ضعیفی که برآمده از آرای بسیار پایین است مثل بچه یتیمی است که هر کسی می خواهد برای آن دل بسوزاند.
وی تاکید کرد: مجلس ضعیفی شکل گرفته و عده ای دوست دارند که نان خود را در تنور این مجلس ضعیف بپزند و به نوایی برسند.

در همین رابطه بخوانید:

جزییات «اولین نشست منتخبان جوان مجلس یازدهم»/ دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام و عضو شورای نگهبان سخنرانی کردند، رییس کل بانک مرکزی دولت گزارش داد


این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به حضور محمد دهقان نقندر، عضو حقوقدان شورای نگهبان در این نشست گفت: اگر این نشست رسمی بود حضور آقای دهقان در جمع منتخبین اینگونه تعبیر می شد که آقای دهقان از سوی شورای نگهبان به این نشست رفته است اما حضور در جلسه غیر رسمی نشان می دهد که کاملا سیاسی و جناحی است.
محمد مهاجری همچنین به حضور و سخنرانی محسن رضایی در این جلسه اشاره کرد و گفت: نیازی به هماهنگی بین مجلس و مجمع وجود ندارد. مجمع تشخیص مصلحت نظام هر کاری که دلش می خواهد انجام می دهد و مجلس هم چاره ای ندارد جز این که همراه مجمع شود. حضور محسن رضایی بیشتر از باب این که مجلس ضعیفی شکل گرفته و می شود آن را زیر پال و پر گرفت و از آن برای اهداف سیاسی استفاده کرد قابل ارزیابی است./مدآرا

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر