کد خبر: 81890
A

میرلوحی: آمریکا برای کاهش جمعیت دنیا به ۵۰۰​ میلیون نفر برنامه دارد/ کرونا ساخته آمریکاست

نویسنده کتاب‌های «گشت ارشاد در آمریکا» و «آمریکا بدون نقاب» با بیان اینکه ویروس کرونا ساخته آمریکاست، گفت: آمریکایی‌ها بیش از ۲۰ سال است راجع به جمعیت­‌زدایی صحبت می‌کنند.

میرلوحی: آمریکا برای کاهش جمعیت دنیا به ۵۰۰​ میلیون نفر برنامه دارد/ کرونا ساخته آمریکاست

به گزارش دیده بان ایران؛ سیّدهاشم میرلوحی فردی است که بیش از ۲۰ سال از عمر خود را در آمریکا سپری کرده در خبرگزاری فارس این موضوع را مطرح کرده است که آمریکایی‌ها بیش از ۲۰ سال است راجع به جمعیت­‌زدایی صحبت می‌کنند.

در بخش هایی از این گفت و گو از قول آقای میرلوحی آمده: اولاً بنده هیچ شکی ندارم که این ویروس کرونا کار خود آمریکا بوده است. آمریکا از این چیزها تحت عنوان جنگ­ های بیولوژیک زیاد در آستین دارد. آمریکا آمده این ویروس را علیه چین استفاده کند، غافل از اینکه گریبان­گیر خودش هم خواهد شد و شده است. ممکن است کسی بگوید «اگر کرونا کار خود آمریکاست پس چرا واکسنش را درست نکرده؟».

آن ها این را داشته ­اند و موقعیت مناسب بوده گفته ­اند بدهید سریع درست می­ کنیم. و من این را چوب خدا می ­بینم. این یک نکته که خدا گاهی قضایا را به­ گونه ­ای رقم می ­زند که افراد در آن می­ مانند؛ «و مکروا و مکرو والله خیر الماکرین». شیطان نقشه می ­کشد و خدا هم نقشه می­ کشد و خدا بهترین نقشه­ کش ­هاست. نکته بعد اینکه آمریکا را افراد در مسائل مختلف، بزرگ کرده اند. آمریکا نقایص زیادی داشته و دارد. مستندهای مختلفی هست که آمریکا از لحاظ تکنولوژیکی بسیاری از چیزهایی را که دارد از آلمان دزدیده است. خودشان مستند ساخته ­اند. 

اگر این­ها سریع بگویند ما واکسنش را تولید کرده ایم برخی می­ گویند چطور انقدر سریع این کار را کردید؟ پس کار خودتان بوده. شاید به این دلیل است که فعلاً واکسن را رو نکرده­ اند. شاید هم اصلاً فکر نمی ­کردند کار به اینجا برسد تا به فکر واکسنش باشند.

از تمام این قضایا گذشته، این­ها بیش از بیست سال است که  تحت عناوین مختلف راجع به جمعیت­ زدایی (‎Depopulatio) صحبت کرده و می­ کنند.

راکفلر (Rockefeller) که چندسال پیش مُرد، در زیرمجموعه سازمان ملل صحبت می­ کند و عملاً می گوید که طول عمر در سال­های گذشته حدود ۴۵ و ۴۷ بوده و الان به بالای ۷۰ سال رسیده است. او می­ گوید دنیا و کره زمین جای ۸ میلیارد جمعیت را ندارد. در هر صورت آن ها برای این موضوع طرح دارند. خود آمریکایی­ ها هم چندین سال قبل افشا کردند که جمعیت دنیا باید به زیر ۵۰۰ میلیون نفر برسد. در کتاب «گشت ارشاد در آمریکا» به این موضوع اشاره کرده ­ام. به عناوین مختلف سعی کرده ­اند جمعیت دنیا را به زیر پانصد میلیون بیاورند و با کسی هم تعارف ندارند. می­ گویند آفریقایی ­ها باید بروند، مسلمان­ ها باید بروند، بسیاری از مسیحی­ان باید بروند. می ­گویند ما هستیم که تعیین می کنیم چه کسی باید زنده بماند و چه کسی باید برود.

در هر صورت برای سردمداران آمریکا و افرادی مثل دونالد ترامپ و باراک اوباما فرقی نمی ­کند که یک سری از مردم دنیا و آمریکا بمیرند. آن ها حتی می­ گویند خیلی از مردم آمریکا باید بمیرند.گزارش­ هایی که خود آمریکایی ­ها چندسال قبل ارائه کرده اند را ببینید. تابوت­ هایی را به تعداد زیاد آماده کرده­ اند.

چیزی که من درباره شیوع کرونا می ­بینم این است که این­ها یک نقشه ­ای برای کشور چین و شاید بخشی از مردم منطقه کشیدند، ولی گریبانگیر خودشان هم شده، حالا تا چه اندازه از دست این­ها خارج بشود، من امیدوارم آن جنایتکاران اصلی در آمریکا مقداری از سر راه برداشته شوند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر