کد خبر: 82011
A

زهره الهیان: جلسات مجازی منتخبین مجلس یازدهم برای انتخاب ریاست مجلس نیست

منتخب مردم تهران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به بررسی اولویت‌های کشور در جلسات مجازی منتخبین مجلس یازدهم، گفت: تا جایی که اطلاع دارم این جلسات با عنوان بررسی و تعیین ریاست مجلس برگزار نشده است.

زهره الهیان: جلسات مجازی منتخبین مجلس یازدهم برای انتخاب ریاست مجلس نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ زهره الهیان با اشاره به برگزاری جلسات مجازی منتخبین مجلس یازدهم، اظهار کرد: یک ماه باقی مانده تا افتتاح مجلس یازدهم فرصت خوبی است تا منتخبین بحث ها و جلسات کارشناسی را حول اولویت های کشور دنبال کنند.

وی در ادامه با بیان اینکه این جلسات بعضا بین خود منتخبین و بعضا بین منتخبین و کارشناسان مختلف برگزار می شود، افزود: تاکنون جلسات متعدد و مختلفی برگزار شده است. گاها همزمان منتخبین به صورت جداگانه در جلسات مختلف حضور یافته اند و اینگونه نیست که صرفا همه منتخبین با هم در یک جلسه شرکت کنند. جلسات به صورت استانی، بین استانی یا با حضور کارشناسان هم برگزار می شود.

الهیان درباره موضوعات مورد بررسی در این جلسات مجازی تصریح کرد: بحران کرونا و شرایط پساکرونا و رکود اقتصادی ناشی از بحران کرونا از موضوعات اولویت‌دار کشور است که جلسات برگزار شده به این مسائل پرداخته می شود. برای تحقق شعار سال هم باید مقدماتی فراهم شود و در این راستا، ما نظرات کارشناسان را جویا می شویم. از نظرات متخصصین آینده پژوهی نیز درباره موضوع خانواده و جمعیت استفاده می‌کنیم و امیدواریم نتیجه این جلسات، پیشنهادات و طرح‌های مناسبی در مجلس یازدهم برای حل مشکلات کشور باشد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا بحث ریاست مجلس و هیات رئیسه نیز در این جلسات مطرح شده است، گفت: تا جایی که اطلاع دارم این جلسات  با این عنوان برگزار نشده است، ولی حتما بین منتخبین بحث ریاست و ترکیب هیات رئیسه مطرح است./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر