کد خبر: 82148
A

نماینده منتخب مردم اسفراین، خواستار تسریع در روند تحقق مساعدت های کرونایی دولت شد

نماینده منتخب شهرستان اسفراین در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست تا روند رسیدگی به وعده های کرونایی داده شده را سرعت ببخشد. امان الله حسین پور با اشاره به اینکه به لحاظ زمانی باید سیاست گذاری دولت در بخش کمک‌های فوری کرونا تسریع شود، اضافه کرد: گذر از این زمان، میزان اثر گذاری کمک ها را برای اقشار ضعیف و شغل هایی متضرر از کرونا کاهش می دهد.

 نماینده منتخب مردم اسفراین، خواستار تسریع در روند تحقق مساعدت های کرونایی دولت شد
به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نماینده منتخب شهرستان اسفراین در مجلس شورای اسلامی از دولت خواست تا روند رسیدگی به  وعده های کرونایی داده شده را سرعت ببخشد.

 

امان الله حسین پور با اشاره به اینکه به لحاظ زمانی باید سیاست گذاری دولت در بخش کمک‌های فوری کرونا تسریع شود، اضافه کرد: گذر از این زمان، میزان اثر گذاری کمک ها را برای اقشار ضعیف و شغل هایی متضرر از کرونا کاهش می دهد.

 

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مدظله العالی در خصوص کمک مومنانه به آسیب دیدگان کرونا؛ نسبت به مشارکت همگانی در  کمک به نیازمندان تاکید کرد.

 

 نماینده منتخب شهرستان اسفراین با دعوت از گروه های مختلف برای تامین بسته های حمایتی از خانواده های آسیب دیده از کرونا نیز گفت: باید همگرایی و همپوشانی گروه های مختلف مردمی متمرکز شود تا به این ترتیب همه افراد به یک نسبت از این کمک ها بهر مند شوند.

 

 

وی در ادامه با تشریح برخی از اهداف و برنامه های آتی در حوزه انتخابیه اسفراین، اظهار داشت: هم اکنون برنامه ای برای چهار سال پیش روی این شهرستان، با توجه به حوزه نمایندگی با مشورت نخبگان در حال آماده سازی است.

 

وی به نقش آفرینی نخبگان در حوزه های کشاورزی، صنعت، گردشگری، دامپروری در تسهیل اهداف شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: در آینده برای پیشبرد اهداف بلند مدت این شهرستان از نخبگان و مدیران توانمند دعوت به کار می شود.

 

نماینده منتخب مردم شهرستان اسفراین ضمن تشکر از اعتماد مردم ولایت مدار به ایشان درجایگاه نماینده ملت؛ از رسانه ها به عنوان زبان و چشم مردم نام برد و گفت: مطالبات رسانه ها امروز به مثابه موتور محرکه مدیران در اجراییات شهرستان است.

 

امان الله حسین پور همچنین همه طرفداران کاندیدای مجلس یازدهم را به همفکری موثر در توسعه شهرستان دعوت کرد و استفاده از مدیران توانمند و نخبگان را حلقه مفقوده شهرستان عنوان کرد و در خصوص برخی گمانه زنی های مطروحه در فضای مجازی، در مورد انتصابات بیان نمود که اولا زمان شروع به کار منتخبین هنوز آغاز نگردیده است، درثانی با توجه به وظایف مسئولیت نمایندگی در حوزه نظارت، اینجانب نهایت تلاش خود را در جهت حمایت از مدیران پاکدست و توانمند بدون توجه به سبقه سیاسی ایشان به انجام می رسانم.


 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر