کد خبر: 82155
A

یامین پور: برای صداوسیما باید قیم گذاشت/ ۵۰میلیون تومان دستمزد یک سلبریتی در برنامه شب یلدا

بی‌مبالاتی در سازمان صدا و سیما بقدری زیاد شده که حتی مدیران باسابقه و بشدت اصولگرای این سازمان هم زبان به انتقاد و اعتراض گشوده‌اند. با اینکه شبکه فارس‌نیوز با وحید یامین‌پور مصاحبه‌ای درباره مجموعه تلویزیونی پایتخت داشت، یامین‌پور به پایتخت بسنده نکرد و از روند کلی صدا و سیما و وادادگی آن، از دستمزدهای کلان سلبریتی‌ها، از پرداخت پنجاه میلیونی به یک مهمان برای گفتن چند جمله سفارشی در شب یلدا، از دستمزد شبی هشتاد میلیون فلان بازیگر در شبکه سه گفت.

یامین پور: برای صداوسیما باید قیم گذاشت/ ۵۰میلیون تومان دستمزد یک سلبریتی در برنامه شب یلدا

به  گزارش سایت دیده بان ایران؛ بی‌مبالاتی در سازمان صدا و سیما بقدری زیاد شده که حتی مدیران باسابقه و بشدت اصولگرای این سازمان هم زبان به انتقاد و اعتراض گشوده‌اند.

 با اینکه شبکه فارس‌نیوز با وحید یامین‌پور مصاحبه‌ای درباره مجموعه تلویزیونی پایتخت داشت، یامین‌پور به پایتخت بسنده نکرد و از روند کلی صدا و سیما و وادادگی آن، از دستمزدهای کلان سلبریتی‌ها، از پرداخت پنجاه میلیونی به یک مهمان برای گفتن چند جمله سفارشی در شب یلدا، از دستمزد شبی هشتاد میلیون فلان بازیگر در شبکه سه گفت.

وی در این مصاحبه،با صراحت اعلام کرد از این دستمزدها و از باج دادن به سلبریتی‌ها و از این که وقتی با قلدری صدا و سیما را تحریم می‌کنند، دستمزدشان بالاتر می‌رود مطلع است. وی افزود: صدا و سیما اگر مثل مهجورها عمل می‌کند باید برایش قیم گذاشت. وی همچنین گفت پیش‌نویس قانون اداره و نظارت صدا و سیما گم شده و هیچ قانونی برای نحوه اداره این سازمان وجود ندارد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر