کد خبر: 82481
A

سردار جلالی: درخشش امروز نور نتیجه نه به برجام موشکی است!

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با اشاره به اینکه پرتاب موفقیت‌آمیز ماهواره نور به فضا تاکید کرد: حضور سپاه در فضا موجب ارتقای بازدارندگی کشور می‌شود.

سردار جلالی: درخشش امروز نور نتیجه نه به برجام موشکی است!

به گزارش دیده بان ایران؛ سردار «غلامرضا جلالی» با اشاره به ارسال موفقیت‌آمیز ماهواره نور به فضا از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این اقدام چند پیام مهم و استراتژیک دارد.

وی ادامه داد: نخستین پیام این است که توانمندی‌های داخلی بسیار بیشتر از آنی است که حتی در تصور خود ما وجود دارد و تاکید مکرر رهبر معظم انقلاب برای اتکا به درون در مسیر قوی شدن ناظر به همین توانمندی‌ها است.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه تحریم یک سیمای ذهنی ‌و یک واقعیت میدانی دارد، اظهار داشت: موفقیت ماهواره نور شکستن سیمای ذهنی تحریم به عنوان یک سد در راه پیشرفت و نشان دادن واقعیت‌های میدان است. واقعیت‌هایی که می‌گویند با وجود تحریم‌ نیز می‌توان گام‌های بلند و راهبردی در مسیر پیشرفت برداشت.

به گفته جلالی، موفقیت پرتاب اخیر پس از چندبار شکست پروژه ‌های ارسال ماهواره نشان می‌دهد اگر کار و ابتکار را سرلوحه قرار دهیم نصرت خدا نیز همراه خواهد بود و هیچ کسی حق ندارد ناامید باشد.

وی با بیان اینکه حضور سپاه در عرصه‌های نوین همچون فضا نویدبخش ارتقای توان دفاعی و  افزایش بازدارندگی کشور در آینده نزدیک است، تصریح کرد: قطعاً در آینده نزدیک خبرهای خوشی از این دست اقدامات خواهیم شنید.

رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور با بیان اینکه در حالی که تجربه برجام هسته‌ای پیش‌روی ماست، نتیجه نه به برجام موشکی نیز امروز پیشروی همگان قابل قضاوت است، خاطرنشان کرد: اگر برجام موشکی رقم خورده بود امروز معلوم نبود با کدام توان می‌توانستیم پاسخ شرارت‌ها و جنگ‌طلبی ترامپ را بدهیم. درخشش امروز نور نتیجه نه به برجام موشکی است.

جلالی خشم آمریکا و برخی کشورهای اروپایی را بیانگر اهمیت دستاورد جوانان حزب‌اللهی‌ سپاه دانست و افزود: این پیروزی را به مردم تبریک، به سپاهیان خداقوت گفته و به دشمنان می‌گویم «موتوا بغیظکم»./ ایرنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر