کد خبر: 82583
A
دیده بان ایران:

بالاخره چند منطقه سفید کرونا در کشور داریم؟

جهانپور گفت: این‌که ورود به پارک‌ها آزاد باشد با تجمع در پارک‌ها تفاوت دارد. بازگشایی پارک‌ها با هدف حضور انفرادی انجام شده و همچنان تجمع در پارک‌ها ممنوع است

بالاخره چند منطقه سفید کرونا در کشور داریم؟

به گزارش دیده بان ایران؛ در حالی که صبح امروز رییس جمهور در در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا با بیان اینکه امروز تعداد مناطق سفید کشور بالای صد است، خاطر نشان کرد که "بعد از اعلام اسامی این شهرها آنها می‌توانند مساجد خود را با رعایت پروتکل ها باز کنند و نماز جمعه در این شهرها با رعایت مسائل مربوطه برگزار شود"

کیانوش جهانپور در نشست خبری ویدیو کنفرانس که از وزارت بهداشت برگزار شد، در رابطه با همین موضوع اعلام کرد که؛ بیش از 300 منطقه سفید در کشور داریم که توسط وزارت بهداشت احصا شده و تعداد این موارد در روزهای آتی بیشتر هم خواهد شد.

وی همچنین این را هم اضافه کرد که تجمع در پارک‌ها آزاد نشده و این‌که ورود به پارک‌ها آزاد باشد با تجمع در پارک‌ها تفاوت دارد. بازگشایی پارک‌ها با هدف حضور انفرادی انجام شده و همچنان تجمع در پارک‌ها ممنوع است. عوامل انتظامی هم با این موضوع برخورد می‌کنند. این‌که افراد برای ورزش انفرادی در پارک‌ها حاضر شوند فعلا برقرار شده و مردم با رعایت فاصله گذاری می‌توانند از این امکانات استفاده کنند. فاصله گذاری و رعایت آن مهم است و البته اکثر مردم متوجه موضوع هستند و با جدیت مراقبت می‌کنند.

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر