کد خبر: 82768
A

روایتی از دورهمی سیاسی پدر خواندگان اصول گرای مجلس / لابی و تقسیم غنائم توسط قالیباف، آقاتهرانی، میرسلیم و نیکزاد در روزهای کرونایی بدون مشورت با دیگر نمایندگان!

در حالی که مشکلات اقتصادی؛ جامعه را با تنش های فراوانی روبرو کرده است؛ تازه راه یافته گان به مجلس یازدهم به دنبال تقسیم غنائم هستند. ظاهراً به نظر می رسد اصول گرایان راه یافته به مجلس جدید بدون آنکه راجع به مشکلات اقتصادی مردم طرح و برنامه ای داشته باشند بیشتر وقت خود را صرف لابی و رایزنی برای حضور در هیات رئیسه به کار بسته اند. این لابی های پشت پرده بدون حضور دیگر نمایندگان و صورت قیم مآبانه صورت گرفته است.

روایتی از دورهمی سیاسی پدر خواندگان اصول گرای مجلس / لابی و تقسیم غنائم توسط   قالیباف، آقاتهرانی، میرسلیم و نیکزاد در روزهای کرونایی بدون مشورت با دیگر  نمایندگان!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در حالی که مشکلات اقتصادی؛ جامعه را با تنش های فراوانی روبرو کرده است؛ تازه راه یافته گان به مجلس یازدهم به دنبال تقسیم غنائم هستند. ظاهراً  به نظر می رسد اصول گرایان راه یافته به مجلس جدید بدون آنکه راجع به مشکلات اقتصادی مردم طرح و برنامه ای داشته باشند بیشتر وقت خود را صرف لابی و رایزنی برای حضور در هیات رئیسه به کار بسته اند. این لابی های پشت پرده بدون حضور دیگر نمایندگان و صورت قیم مآبانه صورت گرفته است. 

منتخب مردم تهران در مجلس یازدهم در توئیتی از برگزاری «نشست وحدت» با حضور منتخبان مجلس یازدهم خبر داد.

الیاس نادران منتخب تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس یازدهم امروز سه شنبه در توئیتی نوشت: به لطف پروردگار نشست وحدت، شروع یک مجلس قوی خواهد بود.

امروز با حضور آقایان آقا تهرانی، آقا میرسلیم، تقوی، حاجی بابایی، زاکانی، قالیباف، میرتاج الدینی و نیکزاد جلسه‌ای داشتیم و سازو کارهای ارتقای کارآمدی و تحول مجلس مورد بحث قرار گرفت.

مجلس یازدهم برای حل مشکلات مردم یکصدا خواهد بود.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر