کد خبر: 82774
A

نمایندگان مجلس دهم پس از دوران نمایندگی چه می کنند؟/ پاسخ ۱۱ نماینده درباره آینده شغلی شان

بیش از ۷۰ درصد ترکیب مجلس یازدهم تغییر کرده است. نمایندگان زیادی باید کوله بار خود را از بهارستان جمع کنند؛ اما آنها به کجا کوچ خواهند کرد و آینده شغلی هرکدام چگونه رقم خواهد خورد؟

نمایندگان مجلس دهم پس از دوران نمایندگی چه می کنند؟/ پاسخ ۱۱ نماینده درباره آینده شغلی شان

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ در جدول زیر پاسخ ۱۱ نماینده مجلس دهم درباره برنامه ای که برای روزگار پساپارلمانی خود دارند را می‌خوانید؛

نام نماینده حوزه انتخابیه روزگار پساپارلمانی
محمود صادقی تهران کار اصلی من در دانشگاه است و عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس هستم. وکیل دادگستری هم هستم و در کنار دانشگاه در این حوزه هم فعال خواهم بود. در عین حال دبیرکل انجمن اسلامی مدرسین دانشگاه‌ها هستم و در آن قالب هم فعالیت‌های سیاسی خود را پیگیری خواهم کرد.
 محسن کوهکن لنجان من بازنشسته هستم. خود ما در مجلس تصویب کردیم که از بازنشستگان استفاده نشود. اما من حدود ۱۶ سال است که پروانه وکالت پایه یک دادگستری دارم و اگر کاری انجام دهم به طور شخصی و در این حوزه خواهد بود.
پروانه مافی تهران هروقت مجلس دهم تمام شد متوجه می‌شوید.
محمدجواد کولیوند کرج من کارمند رسمی وزارت خارجه هستم و دو دوره در مجلس هم از این وزارت‌خانه مامور بودم. طبیعتا بعد از اتمام مجلس دهم به همین وزارت‌خانه بازخواهم گشت. البته پیشنهادهایی از وزارت خانه های دیگر هم داشتم اما ترجیحم بازگشت به آنجا و بعد هر تصمیم‌گیری دیگر است.
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی رشت من به تدریس در دانشگاه ادامه خواهم داد.
غلامرضا کاتب گرمسار هنوز مشخص نیست.
هادی قوامی اسفراین من عضو هییت علمی دانشگاه فردوسی هستم و به تدریس در دانشگاه ادامه می‌دهم.
محمدعلی پورمختار بهار و کبودرآهنگ من قبل از حضور در مجلس دفتر وکالت داشتم و اگر در دستگاه‌های اداری مشغول نشوم در حوزه وکالت، مسائل حقوقی و تدریس و امور دانشگاهی فعالیت خود را ادامه خواهم داد. اگرچه علاقه دارم در امر تولید و رونق تولید هم ورود کنم تا ببینیم شرایط کشور اقتضا می‌کند که ما از تجارب حضور در مجلس در این زمینه استفاده کنیم یا خیر.
فرهاد تجری قصرشیرین نیروی دستگاه قضایی بوده و هستم و به فعالیت در این دستگاه ادامه می‌دهم.
مهرداد لاهوتی لنگرود من نیروی وزارت کشور هستم و از نظر قانونی باید به این وزارت‌خانه و دستگاه سازمانی بازگردم اما اینکه در چه جایگاه و سمتی خواهد بود مشخص نیست و تصمیم گیری خواهد شد.
محمدعلی وکیلی تهران اولویت اول من این است که کار رسانه‌ای انجام دهم و درعین حال اگر جایی به کمک من نیاز باشد آماده خواهم بود اما اولیت من قطعا پیگیری جدی کار رسانه‌ای است چراکه امروز نیازمند این هستیم که راه طی شده اصلاح‌طلبی نقد و آسیب‌شناسی شود و نسخه نواصلاح طلبی رونمایی شود و این امور را با توجه به تجربه در مجلس بودن پیگیری خواهم کرد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر