کد خبر: 82816
A

استاندار تهران: رعایت محدودیت‌ها تا زمان پیدا شدن واکسن کرونا باید تداوم یابد

استاندار تهران کاهش یا ثبات آمار شیوع کرونا را حاصل زحمات کادر درمان و همچنین نتیجه محدودیت‌های اعمال شده نظیر قرنطینه خانگی و طرح فاصله گذاری اجتماعی برشمرد.

استاندار تهران: رعایت محدودیت‌ها تا زمان پیدا شدن واکسن کرونا باید تداوم یابد

به گزارش دیده بان ایران؛ دکتر انوشیروان محسنی بندپی در نشست ستاد فرماندهی مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: استان تهران دارای ویژگی‌های خاصی است و وجه تمایز متفاوتی برخودار است. با توجه به جمعیت بالا و حاشیه نشینی با فقر سرانه بهداشتی و درمانی در این استان به ویژه بخش دولتی داریم و از نظر فرهنگی بهداشتی درمانی و اجتماعی کم برخودار محسوب شده و با چالش روبرو هستند.

استاندار تهران در ادامه اظهارکرد: ویروس کرونا با سایر ویروسها دو تفاوت اساسی دارد که شامل سرعت شیوع بیشتر و زمان ماندگاری بیشتر در محیط است و همین امر باعث بروز پاندمی کرونا در جهان و افزایش مرگ و میر شده است.

وی با اشاره به کاهش آمار مبتلایان در تهران؛ این کاهش یا ثبات آمار را حاصل زحمات کادر درمان که در یک نبرد ارزشمند ایثارگرانه فعالیت می‌کنند و همچنین نتیجه محدودیت‌های اعمال شده نظیر قرنطینه خانگی و طرح فاصله گذاری اجتماعی برشمرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی، استاندار تهران در خاتمه سخنان خود تاکید کرد: تا زمانی که واکسن این بیماری را پیدا نکردیم همچنان باید محدودسازی را رعایت کنیم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر