کد خبر: 82820
A

حاجی دلیگانی: دستگاه‌های امنیتی باید به موضوع اظهارات تاج زاده و امین زاده درباره ماهواره نور ورود کنند

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس گفت: اظهارات تاج‌زاده و امین‌زاده تکرار صحبت‌های دشمنان در داخل کشور است.

حاجی دلیگانی: دستگاه‌های امنیتی باید به موضوع اظهارات تاج زاده و امین زاده درباره ماهواره نور ورود کنند

به گزارش دیده بان ایران؛ حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اظهارات اخیر  تاج زاده و امین زاده از فعالان اصلاح‌طلب درباره ماهواره نور گفت:‌ اظهارات این افراد در مورد موفقیت صورت گرفته در پرتاب ماهواره نور به فضا در واقع تکرار صحبت‌های دشمنان در داخل کشور است.

وی افزود:‌ این اولین بار نیست که این آقایان این گونه اظهارات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مطرح می‌کنند و ما بارها شاهد این رفتارها و عملکردها از سوی آنان بوده‌ایم.

نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ممکن است بعضی اوقات اظهارات این قبیل افراد برخلاف مصالح ملی و امنیت کشور نباشد اما اظهارات این افراد در مورد ماهواره نور که چشم همه دشمنان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به خود خیره کرده، در واقع علیه امنیت ملی است.

حاجی دلیگانی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های قضایی و امنیتی باید به موضوع اظهارات تاج زاده و امین زاده در مورد ماهواره نور ورود پیدا کنند و این موضوع را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ مورد پیگیری و رسیدگی قرار دهند.

وی در پایان گفت: متأسفانه این گونه افراد در مواقع مختلف سعی دارند تا با تکرار صحبت‌های دشمنان در داخل دستاوردهای ملی ما را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کم رنگ جلوه دهند./ فارس

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر