کد خبر: 8292
A

نشست مشترک دبیران و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین

نشست مشترک دبیران و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین با حضور محمدرضا باهنر برگزار شد.

نشست مشترک دبیران و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، نشست مشترک دبیران و اعضای شورای مرکزی جامعه اسلامی مهندسین صبح امروز (پنجشنبه) با موضوع انتخابات‌ آتی ریاست‌جمهوری و شوراهای اسلامی در دفتر مرکزی این تشکل برگزار شد.

در این جلسه دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین و رئیس جبهه پیروان خط امام و رهبری به تحلیل آرایش سیاسی انتخابات سال ٩٦ پرداخت و بر لزوم وحدت جریان‌های مختلف اصولگرایی تاکید کرد.

محمدرضا باهنر همچنین به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا پرداخت و با اشاره به این‌که با تجمیع نیروها می‌توان به وحدت بیشتری در این انتخابات در سراسر کشور دست یافت، افزود: نگاه‌ها در انتخابات شوراها باید بر توانمندی‌های افراد باشد و حتی‌المقدور از نگاه‌های صرف سیاسی در این حوزه پرهیز کرد.

در ادامه این جلسه دبیران استانی جامعه اسلامی مهندسین به ارائه گزارشی از آرایش سیاسی نیروها در استان‌های متبوع خود و همچنین روند برنامه‌ها و فعالیت‌های حوزه خود در استان‌ها پرداختند.

در این نشست علی‌رضا شیخ‌عطار سفیر سابق ایران در آلمان و عضو شورای مرکزی این تشکل به تحلیل انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری آمریکا پرداخت و با اشاره به اوضاع فعلی منطقه، گفت: پیروزی‌های بزرگ به‌دست آمده در سوریه و عراق در نبرد علیه تروریست‌های تکفیری داعش و حامیان‌شان نشان از تفوق سیاست‌های جمهوری اسلامی ایران در حمایت از محور مقاومت در جهان دارد.

در پایان این نشست یک‌روزه جمع‌بندی صحبت‌ها و تدوین راهبردهای انتخابات آتی در استان‌ها توسط دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین صورت گرفت.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر