کد خبر: 82967
A
دریابان شمخانی:

برجام با تداوم تحریم تسلیحاتی به مرگ ابدی خواهد رفت

دبیر شورای عالی امنیت ملی معتقد است که برجام با دور زدن قطعنامه 2231 و تداوم تحریم تسلیحاتی جمهوری اسلامی ایران به مرگ ابدی خواهد رفت.

 برجام با تداوم تحریم تسلیحاتی به مرگ ابدی خواهد رفت

به گزارش دیده بان ایران؛ آمریکا در ادامه فشارها به ایران اخیرا اعلام کرده تلاش می‌کند تا تحریم‌های تسلیحاتی ایران را تمدید کند. این در حالیست که براساس توافقنامه برجام و قطعنامه 2231 شورای امنیت تحریم‌های تسلیحاتی ایران 6 ماه دیگر به پایان می‌رسد. صحبت از تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران در روزهای اخیر واکنش‌های گسترده‌ای را در ایران و جهان به همراه داشته است.

 

دریابان علی شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت ملی با توجه به تلاش‌های آمریکا برای تمدید تحریم‌های تسلیحاتی ایران در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: پیکر کم‌جان برجام با دور زدن قطعنامه 2231 و تداوم غیرقانونی تحریم تسلیحاتی ایران به مرگ ابدی خواهد رفت.

 

 او در ادامه این پیام توییتری با اشاره به فشار و زورگویی دولت آمریکا و نقض برجام تاکید کرد: ویروس تحریم، ابزار کاخ سفید برای بقای هژمونی رو به افول آمریکا است. اروپا کدام سو ایستاده؛ حفظ آبرو و تقویت چندجانبه گرایی یا پذیرش مجدد تحقیر و کمک به یک جانبه گرایی؟/ اعتماد آنلاین

 

علی شمخانی - مرگ ابدی برجام

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر