کد خبر: 82983
A

نادر قاضی‌پور: ۹۰ نماینده‌ای که رد صلاحیت شدند، همه‌ پاکدست بودند/ ما ۹۰ نفر از آن‌ها انقلابی‌تر هستیم

نماینده ارومیه، گفت: از اصلاح قانون انتخابات دفاع می‌کنم تا ملت بداند این ۹۰ نماینده‌ای که رد صلاحیت شدند، همه‌شان پاکدست بودند.

نادر قاضی‌پور: ۹۰ نماینده‌ای که رد صلاحیت شدند، همه‌ پاکدست بودند/  ما ۹۰ نفر از آن‌ها انقلابی‌تر هستیم

به گزارش دیده بان ایران؛ نادر قاضی‌پور در سخنان خود که به عنوان موافق پیشنهاد احمد امیرآبادی در جریان بررسی طرح اصلاح قانون انتخابات صحبت می‌‌کرد، ضمن تقدیر از تمامی دستگاه‌هایی که در مساله کرونا پای کار آمده و تلاش کردند و همچنین تجلیل از مقام کارگران و معلمان، گفت: مطالبی که همکار عزیز ما آقای فلاحت‌پیشه گفتند در همان ماده‌ای که کمیسیون در ماده ۴ تدوین کرده، آمده است، اما آقای امیرآبادی کامل را اکمل کرده است.

وی ادامه داد: ایشان نوشته است کسی که می‌خواهد کاندیدای نمایندگی شود، اگر در نظام وظیفه مشخص دارد باید تعیین شود، نکته بعد التزام عملی به انقلاب و نظام مقدس جمهوری است، این باید باشد چرا که اگر کسی به خانه ملت می‌آید، باید انقلابی و جهادی باشد، نباید خوشگذران باشد و کیسه بدوزد یا برای خود رانتخواری ایجاد کند و پل ارتباطی سرمایه‌داران و سیاسیون باشد.

قاضی‌پور در ادامه گفت: خود من را رد صلاحیت کردند، به ما گفتند ۹۰ نفر فاسد، ما ۹۰ نفر از آن‌ها انقلابی‌تر هستیم، آن‌ها را هم ما انتخاب کردیم...

وی افزود: همکاران عزیز قانون را باید محکم و آشکار نوشت، آقای امیرآبادی این‌ها را آشکار نوشته تا دقیقا بنویسند علت ردصلاحیت چه است؟ اینکه نوشته عدم التزام عملی به قانون و اصل ولایت فقیه را کمیسیون هم آورده است، نکته بعد التزام عملی به اسلام و تابعیت کشور جمهوری اسلامی است که هم شما آوردید و  کمیسیون هم آورده است.

نماینده ارومیه در ادامه گفت: چند بند را آقای امیرآبادی اضافه کرده و تبصره گذاشته است، ولی ما با دوتابعیتی‌ها چه کار کنیم؟ با این جاسوسان انگلیس چه کار کنیم؟ با فارغ‌التحصیل انگلیس که آمده و در قدرت قرار گرفته‌اند، چه کنیم؟ با رد ۹۰ نفر، تلویزیون می‌گوید این‌ها فاسد هستند. آیا این فرد در انگلیس این درس‌ها را خوانده؟ همکاران عزیز و دوستان عزیز وقتی که این بند تصویب شود، شامل همه می‌شود.

وی اظهار داشت: نماینده مردم باید انقلابی، شجاع و پاکدست باشد و اگر بخاطر خدا آمده و اعتقادی که به حل مشکلات مردم داشته و به این راه آمده، از ردصلاحیت هم نباید بترسد. من خوشحالم که مرا به هیچ جرمی ردصلاحیت کردند، لذا از این قانون دفاع می‌کنم تا ملت بداند، این ۹۰ نماینده‌ای که رد صلاحیت شدند، همه‌شان پاکدست بودند.../ ایلنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر