کد خبر: 83039
A

زیباکلام: الله کرم می توانست دراین مملکت تریلیاردر باشند ولی با موتور رفت و آمد می کند

صادق زیباکلام می گوید: در اصولگراها آقای احمد توکلی را من یک فرد مستقل می‌دانم، در اصلاح طلبان هم کم نیستند افرادی که من آنها را مستقل می بینم ، مثلا آقای سعید لیلاز، کرباسچی، حسین مرعشی.

زیباکلام: الله کرم می توانست دراین مملکت تریلیاردر باشند ولی با موتور رفت و آمد می کند

به گزارش دیده بان ایران؛ صادق زیباکلام، تحلیلگر و فعال سیاسی اصلاح طلب در بخشی از گفتگوی لایو اینستاگرامی به سوالاتی درباره سیاستمدار مستقل و رفاقت با اصولگرایان پاسخ داد. او معتقد است علی مطهری و کرباسچی مصداق نمایندگان مستقل هستند. او این را هم گفت که حاضر است پشت سر برادرش که هزار در هزار با او تفاوت دارد نماز بخواند.

بخش هایی از این گفتگو را بخوانید؛

آقای زیباکلام! از نظر شما آدم مستقل و سیاستمدار مستقل چه کسی است؟ مصادیق سیاستمدار مستقل از نظر شما کیست؟

مستقل کسی است که هم شاه پرست ها هم حزب اللهی ها می خواهند سر به تن او نباشد، مثل خود من.(خنده) اما در مورد مصادیقی که گفتید، در اصولگراها آقای احمد توکلی را من یک فرد مستقل می‌دانم، در اصلاح طلبان هم کم نیستند افرادی که من آنها را مستقل می بینم ، مثلا آقای سعید لیلاز، کرباسچی، حسین مرعشی مستقل هستند.

*علی مطهری چطور؟
بله آقای علی مطهری یا آقای محمود صادقی چهره هایی مستقل هستند. سیاستمدار مستقل کم نیستند.

کاربران پرسیدند آقای زیباکلام شما پشت سر کدام اصولگرا حاضرید نماز بخوانید؟

اولین و شاخص ترینشان برادرم دکتر سعید زیبا کلام است. با اینکه هزار در هزار با او فاصله دارم ولی پشت سر او نماز می خوانم. شخصیت دومی که پشت سر او نماز می خوانم دکتر احمد توکلی است، حدودا ۱۳ الی ۱۴ سالی می شود که با ایشان رفت و آمد خانوادگی داریم و انصافا  من از این انسان پاک تر ندیده ام. 

*پشت سر آقای الله کرم هم یکی دوبار نماز خواندید.

بله پشت سر آقای الله کرم هم حاضرم نماز بخوانم. 

*از آقای الله کرم خبر دارید؟ مدتیست کم خبر هستند و پیدایشان نیست

از ایشان گاهی وقتها هیچ خبری نمی شود و یک مرتبه چیزی اتفاق می افتد که مشخص می شود کار ایشان بوده است. یکی از دلایلی که من پشت سر آقای الله کرم نماز می خوانم این است که ایشان هنوز اتومبیل سواری ندارد(خنده) و با موتور تردد می کند.  این برای من ارزشمند است چون من می دانم که ایشان می توانستند دراین مملکت تریلیاردر باشند ولی با موتور رفت و آمد می کند و پارسال هم تصادف کرد و متاسفانه مدتی در بیمارستان بود./ خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر