کد خبر: 83147
A
دیده بان ایران خبر داد:

جلسه هم اندیشی منتخبان مجلس یازدهم فردا برگزار می شود/ توافقی برای کسب ریاست مجلس در کار نیست!

جلسه هم اندیشی منتخبان مجلس یازدهم تحت عنوان فراکسیون گام دوم انقلاب که به دلایل شیوع کرونا عقب افتاده بود، صبح فردا برگزار خواهد شد.

جلسه هم اندیشی منتخبان مجلس یازدهم فردا برگزار می شود/ توافقی برای کسب ریاست مجلس در کار نیست!

به گزارش دیده بان ایران؛ جلسه هم اندیشی منتخبان مجلس یازدهم تحت عنوان فراکسیون گام دوم انقلاب که به دلایل شیوع کرونا عقب افتاده بود، صبح فردا برگزار خواهد شد.

گفتنی است در این جلسه به جای حضور همه منتخبان مجلس یازدهم، یک یا دو نفر به عنوان نماینده از هر استان حضور پیدا کنند. همچنین بنا بر قول و قرار از پیش تعیین شده، قرار است شرکت کنندگان در این جلسه هم اندیشی به هیچ وجه درباره مصادیق (انتخابات ریاست مجلس و هیات رئیسه) صحبت نکنند و صرفاً به طرح نظر و دیدگاه و برنامه های خود برای مجلس آتی بپردازند.

همچنین شنیده های #دیده_بان_ایران حاکی از این است که برخی رسانه های اصولگرا (وابسته به قالیباف) قصد دارند فردا، خبر برگزاری این جلسه را به عنوان توافق برای سر کرسی ریاست مجلس یازدهم منتشر نمایند. در همین رابطه یک منبع آگاه(کاندیدای هیئت رئیسه مجلس یازدهم ) به خبرنگار دیده بان ایران گفت در جلسه فردا هیچ گونه توافقی صورت نخواهد گرفت. 

"قرار است بحث مصادیق (توافق بر سر ریاست یا اعضای هیات رئیسه )  مطرح نشود بنابراین هر گونه خبر درباره توافق بر سر قالیباف یا دیگر گزینه های هیئت رئیسه و ریاست از اساس کذب می باشد "

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر