کد خبر: 83149
A

حاجی دلیگانی: در روزهای آخر مجلس دهم آذری جهرمی را استیضاح می کنیم!

عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس با تاکید بر اینکه وزیر ارتباطات هر روز بر مسند قدرت بماند به ضرر کشور است، گفت: استیضاح آذری جهرمی را در روزهای آخر مجلس دهم دنبال می کنیم.

حاجی دلیگانی: در روزهای آخر مجلس دهم آذری جهرمی را استیضاح می کنیم!

به گزارش دیده بان ایران؛ عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس با تاکید بر اینکه وزیر ارتباطات هر روز بر مسند قدرت بماند به ضرر کشور است، گفت: استیضاح آذری جهرمی را در روزهای آخر مجلس دهم دنبال می کنیم.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از عملکرد محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به دلیل عمل نکردن به تعهدات در زمان رای اعتماد، ناتوانی ها، ضعف ها، ایجاد زمینه ترویج فرهنگ های بیگانه، به دنبال استیضاح این وزیر هستیم.

وی با اشاره به دلایل استیضاح وزیر بر ضرورت ایجاد شبکه ملی اطلاعات در داخل کشور تاکید و تصریح کرد: در این خصوص متاسفانه علی رغم قول و قرارهایی که وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در زمان اخذ رای اعتماد داده، به هیچ یک از آنها عمل نکرد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تصریح کرد: وزیر به آنچه در تعهدات خود و در دفترچه برنامه رای اعتماد خود نوشته بود و مطالبی که بصورت شفاهی در صحن مجلس مطرح کرد، عمل نکرد.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه آذری جهرمی به خیال خود، مجلس را دور زد، افزود: در حال حاضر که حدود 14 میلیون و 500 هزار دانش آموز کشور باید از برنامه شاد برای تحصیل استفاده کنند، وارد فضای مجاز می شوند، فرهنگ ورود به فضای اجتماعی را خود به خود فرا می گیرند این در حالی است که هیچ محدودیتی برای این نوجوانان و جوانان در استفاده از شبکه های مربوط به فضای مجازی وجود ندارد.

وی افزود: در حالی که بدترین کشور از نظر فرهنگی، یک طبقه بندی و درجه بندی برای استفاده از فضای مجازی وجود دارد.

نماینده شاهین شهر، برخوار و میمه در مجلس شورای اسلامی گفت: عملکرد نامطلوب وزیر باعث شده که بجای آنکه از شبکه های داخلی حمایت شود، از زیر ساخت های شبکه های مجازی خارجی حمایت می شود.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه وزیر با با ولنگاری که در فضای مجازی وجود دارد، برخورد مناسبی جهت پیشگیری از آن نداشته، افزود: در برخی از موارد می بینیم که عملکرد وزیر نه تنها در راستای جلوگیری از این مسائل نیست بلکه برای تقویت مسائل ناهنجار در فضای مجازی است.

وی افزود: مسائل امنیتی تروریستی علیه منافع کشور نیز متاثر از همین ولنگاری در فضای مجازی بود بعنوان مثال اعترافات تکان دهنده روح اله زم جاسوس دستگیره شده و مدیر کانال ضد انقلاب آمد نیوز نشان می دهد وی از همین فضای مجازی استفاده کرد و به اباهه گری و حمله به مقدسات و ترویج فرهنگ غربی می پرداخت.

عضو فراکسیون اصولگرایان ولایی مجلس تصریح کرد: اینها تنها بخشی از عملکرد نامطلوب آذری جهرمی است که هر روزی که در جایگاه وزارت بیشتر باقی بماند بیشتر به کشور ضرر می زند.

حاجی دلیگانی تصریح کرد: از آنجا که نمی خواهیم اینگونه بیان شود که نمایندگان مجلس یازدهم در اول کار دنبال استیضاح یک وزیر هستند، در همین مدت باقی مانده عمر مجلس هم به دنبال استیضاح وی هستیم.

وی افزود: در حال حاضر آئین نامه داخلی مجلس را بررسی می کنم که آیا در 2 هفته باقی مانده این مجلس امکان ارائه طرح استیضاح یک وزیر وجود دارد یا نه./ بولتن نیوز

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر