کد خبر: 83227
A

نماینده مجلس: بن بست اقتصادی که برای کشور ایجاد شده کلیدش در دست مجلس است

نماینده مردم بندر عباس در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد که اگر در این مدت باقی مانده از مجلس دهم بتوانیم کاری در خصوص افزایش افسار گسیخته قیمت خودرو انجام دهیم، برگ برنده‌ای برای مجلس دهم خواهد شد.

نماینده مجلس: بن بست اقتصادی که برای کشور ایجاد شده کلیدش در دست مجلس است

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد مرادی با اشاره به اولویت‌هایی که در یک ماه باقی مانده مجلس دهم باید به آنها توجه داشته باشد، بیان کرد: کمتر از یک ماه به پایان مجلس دهم بیشتر باقی نمانده است و این مجلس از ابتدا قرار بود دو موضوع را با جدیت دنبال کند که یکی از آنها بهبود وضعیت اشتغال و دیگر سامان دادن وضعیت معیشتی مردم بود.

وی در ادامه اظهار کرد: اما متاسفانه مجلس دهم آنطور که باید و شاید نتوانست به این دو مقوله بپردازد و این یک ضعف برای مجلس دهم به شمار می رود. متاسفانه در بعضی از مسائل مجلس به حاشیه رفت و در نهایت برخی تجارب باعث شد تا مجلس دهم به پویایی لازم دست نیابد. من اعتقاد دارم که مجلس دهم تمام تلاش خود را به کار گرفت اما با کارکرد منفی دولت و ضعف برخی از وزرای کابینه کار مجلس سخت شد.

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از مجلس دهم انتظار می‌رفت در بحث استیضاح وزرا و سوال از کابینه جدی‌تر عمل می‌کرد؛ آنگاه می‌توانست اثر جدی‌تری بر زندگی مردم بگذارد. از نظر بنده در چند جلسه باقی مانده از مجلس دهم باید تصمیم جدی در رابطه با افزایش افسار گسیخته قیمت خودرو گرفته شود.

وی در ادامه تاکید کرد: در خصوص خودرو تصمیمات نابجایی اتخاذ شده که در نهایت شاهد افزایش افسار گریخته قیمت خودرو و در مضیغه قرار گرفتن مردم و مصرف کنندگان هستیم. اگر در این مدت باقی مانده از مجلس دهم بتوانیم کاری در این زمینه انجام دهیم برگ برنده ای برای مجلس دهم خواهد شد.

مرادی در ادامه خطاب به نمایندگان دوره یازدهم مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: به نمایندگان دور بعد توصیه می کنم تا جایی که امکان دارد از حاشیه‌ها فاصله گرفته و مردم را در اولویت قرار دهند. ما به عنوان نماینده مردم به مجلس می رویم و باید به شعارها و وعده‌هایی که به مردم می‌دهیم به ویژه در حوزه معیشت و اشتغال عمل کنیم. از نظر بنده بن بست اقتصادی که برای کشور ایجاد شده کلیدش در دست مجلس است.

وی افزود: بنده نمره قابل قبولی به عملکرد مجلس دهم نمی‌دهم. از نظر بنده اگر 290 نماینده، تفکر، انرژی، تجربه و ظرفیت کنار هم می‌ایستادند، می توانستیم گام‌های بلندی برای 80 میلیون جمعیت برداریم. بنده از 20 نمره 13 را به عملکرد مجلس دهم می‌دهم.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر