کد خبر: 83254
A
رئیس جمهور در مراسم افتتاح طرح احداث کارخانه اسید سولفوریک:

اگر مردم دستورالعمل‌ها را مراعات نکنند و ابتلا به کرونا بالا برود خبر خوبی نیست/ اتمام این ویروس و این بیماری در یک زمان کوتاه علی القاعده امکان‌پذیر نیست

رئیس جمهور روز پنجشنبه در مراسم افتتاح طرح احداث کارخانه اسید سولفوریک مجتمع مس شهر بابک خاتون آباد، رساندن رقم صادرات بخش مس به حدود یک میلیارد دلار در سال گذشته، در کنار تکمیل این پروژه به دست جوانان متخصص ایرانی پس از توقف مشارکت خارجی ها به دنبال دور جدید تحریمها، افتخار آفرین برای همه ایرانی ها است.

اگر مردم دستورالعمل‌ها را مراعات نکنند و ابتلا به کرونا بالا برود خبر خوبی نیست/ اتمام این ویروس و این بیماری در یک زمان کوتاه علی القاعده امکان‌پذیر نیست

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی  در این مراسم با تقدیر از مقرر کردن پاداش برای کارگران و دست اندرکاران اجرای این طرح، گفت: هرگونه پاداشی که به کارگران عزیز داده شود مایه خوشحالی و حق کارگران عزیز ما بویژه در این شرایط سخت است.

اهم اظهارات رئیس جمهور را بخوانید؛

*سالهای ۹۷ تا ۹۹ سال‌های بسیار سختی بوده و تحریم بسیار شدیدی بر مردم ما اعمال شده و الحمدالله آن ایمان، نشاط، ایستادگی و مقاومت کارگران و کشاورزان و همه کارآفرینان جامعه مانع شده که دشمنان به اهداف‌شان برسد.

*خوشحالم که همه این طرح ها در یک مدت زمان کوتاهی با تلاش و فعالیت مهندسین و مسئولین به ثمر نشسته و افتتاح این کارخانه همانطور که گزارش شد، کار سوخت را تسهیل می‌کند و به جای هوای عادی با اکسیژن می‌تواند اشتعال را بالا ببرد و کل این طرح‌ها برای مسأله محیط زیست هم اهمیت خاص و ویژه‌ای دارد.

*{پس از استماع گزارش استاندار کرمان با تقدیر از تلاش های انجام شده در این استان برای مقابله با کرونا}: سرعت و یا گسترش کشف مبتلایان گاهی می‌تواند خبر خوبی باشد و خبر بدی نباشد؛ آنجایی که کیت‌های آزمایشگاهی را گسترش می‌دهیم و آزمایشگاه‌مان را زیاد و از این طریق افرادی را که هیچ علامتی هم به ظاهر ندارند شناسایی می‌کنیم، خوشحال کننده است.

*اگر مردم دستورالعمل‌ها را مراعات نکنند و ابتلا بالا برود خبر خوبی نیست، اما اگر از طریق کیت‌های آزمایشگاهی و آزمایشگاه‌هایی که در اختیار داریم  افراد مثبت را شناسایی و قرنطینه کنیم این چیز بدی نیست.

*البته این معنایش این است که بیماری هنوز وجود دارد و مردم عزیز ما باید بدانند که اتمام این ویروس و این بیماری در یک زمان کوتاه علی القاعده امکان‌پذیر نیست، چون نه ما واکسن داریم، نه داروی خاص داریم و سرایت این هم بسیار شدید است، بنابراین همچنان مردم عزیز ما باید دستورالعمل‌های بهداشتی را مراعات کنند تا ان‌شاء الله شرایط بهتری برای ما در آینده پیش بیاید./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر