کد خبر: 83392
A
فعال سیاسی اصولگرا مطرح کرد:

قدیری ابیانه: اگر کسی بگوید چون من زمان احمدی‌نژاد سفیر بوده‌ام پس احمدی‌نژادی هستم، عین حماقت است

یک فعال سیاسی اصولگرا می‌گوید: احمدی‌نژاد طرفدار چندانی در مجلس یازدهم ندارد. اگر کسی زمانی مدیر یک دولتی بوده دلیل نمی‌شود رئیس آن دولت را حتی پس از انحرافش قبول داشته باشد بلکه بسیاری از مدیران دولت احمدی‌نژاد از او اعلام برائت کردند.

قدیری ابیانه: اگر کسی بگوید چون من زمان احمدی‌نژاد سفیر بوده‌ام پس احمدی‌نژادی هستم، عین حماقت است

به گزارش دیده بان ایران؛ «محمدحسن قدیری ابیانه»، فعال سیاسی اصولگرا و سفیر اسبق کشورمان، درباره کرسی‌طلبی جریان نزدیک به احمدی‌نژاد گفت: احمدی‌نژاد طرفدار چندانی در مجلس یازدهم ندارد. اگر کسی زمانی مدیر یک دولتی بوده دلیل نمی‌شود رئیس آن دولت را حتی پس از انحرافش قبول داشته باشد بلکه بسیاری از مدیران دولت احمدی‌نژاد از او اعلام برائت کردند.

این فعال سیاسی اصولگرا با اشاره به ایفای نقش شهید رجایی در دولت بازرگان و بنی صدر، اظهار کرد: یادمان باشد که شهید رجایی وزیر بازرگان و نخست‌وزیر دوران بنی‌صدر بود. بهزاد نبوی معاون شهید رجایی بود. احمدی‌نژاد در زمان آقای هاشمی استاندار بود بنابراین اینکه بگوییم کسی در دولت احمدی‌نژاد بوده پس الان احمدی‌نژادی است از اساس غلط است.

قدیری ابیانه با بیان اینکه نیکزاد که وزیر مسکن آقای احمدی‌نژاد بود احمدی‌نژادی نیست، بیان کرد: زریبافان جز نیروهای اصلی ستاد احمدی‌نژاد بود و بعد به ریاست بنیاد شهید رسید، او احمدی‌نژاد را منحرف و ضدولایی می‌داند. اینکه عده‌ای تلاش کنند و بگویند کسی که در آن زمان وزیر بوده پس نیروی احمدی‌نژاد است، چنین چیزی درست نیست.

او تاکید کرد: اگر بخواهیم نیروهای مجلس یازدهم را تقسیم‌بندی کنیم، نمی‌توانیم بگوییم عده‌ای از آنها احمدی‌نژادی هستند. من زمان احمدی‌نژاد سفیر ایران در مکزیک بودم، زمانی هم سفیر ایران در زمان آقای هاشمی بودم اما هم نقدهایی به آقای هاشمی دارم و هم احمدی‌نژاد را منحرف می‌دانم. اگر کسی بگوید چون من زمان احمدی‌نژاد سفیر بوده‌ام پس احمدی‌نژادی هستم، این عین حماقت است. اینها بازی سیاسی است.

سفیر اسبق کشورمان با بیان اینکه برخی روزنامه‌های اصلاح‌طلب می‌خواهند آب را گل‌آلود کنند و از آن ماهی بگیرند، عنوان کرد: نیکزاد که وزیر احمدی‌نژاد بود، رئیس ستاد رئیسی هم بود لذا به این معنا نیست که احمدی‌نژادی است.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره تمرکز زیاد بر بحث ریاست مجلس یازدهم گفت: طبیعی است که وقتی مجلس تشکیل می‌شود، عده‌ای که خود را برای ریاست مجلس صالح می‌دانند، خودشان را نامزد می‌کنند و بعد رای‌گیری می‌شود. این چیزهای مسئله‌ای در کشور نیست که برخی می‌خواهند آن را مسئله جلوه دهند.

منبع: برنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر