کد خبر: 83415
A

۲۷ میلیارد تومان هزینه تخریب آثار تاریخی سفارت انگلستان/ مازنی: آقای ظریف پاسخ دهند که ایا این مبلغ از جیب ملت پرداخت شد؟

آذرماه سال ۱۳۹۱ افراد خودسر سفارت بریتانیا در تهران را تسخیر کردند و چند اثر هنری که جزو اموال دولت انگلیس بود را تخریب کردند.

۲۷ میلیارد تومان هزینه تخریب آثار تاریخی سفارت انگلستان/ مازنی: آقای ظریف  پاسخ دهند که ایا این مبلغ از جیب ملت پرداخت شد؟

به گزارش دیده بان ایران؛ احمد مازنی نماینده مردم تهران در تذکری گفت: آذرماه سال ۱۳۹۱ افراد خودسر سفارت بریتانیا در تهران را تسخیر کردند و چند اثر هنری که جزو اموال دولت انگلیس بود را تخریب کردند.

وی ادامه داد: اخیرا در خبرها آمده که این آثار پس از ترمیم به سفارت بریتانیا در تهران برگشت داده شده و مبلغ یک میلیون و ۳۰۰ هزار پوند معادل ۲۷ میلیارد تومان هزینه خودسری عوامل خودسر از جیب ملت پرداخت شد.

وی خطاب به ظریف گفت: ضمن احترام به شخصیت و توانمندی شما و قدردانی از تلاش‌های شما در عرصه‌ی دیپلماسی و ضمن این‌که ملت ایران خاطره خوشی از انگلیس ندارند انتظارمان این است که در این باره روشنگری کنید. آیا این موضوع صحت دارد؟ اگر صحیح است پاسخ دهید که از چه منطقی برخوردار است./ خبرآنلاین

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر