کد خبر: 83546
A

مشرق نیوز ادعا کرد: دیه «میترا استاد» را خاتمی جور کرده است

این سایت امنیتی نوشت: «محمد خاتمی» لیدر جریان اصلاحات، نقش تعیین کننده ای در جمع آوری این پول برای نجات «قاتلِ یک زن» ایفا کرده است.

مشرق نیوز ادعا کرد: دیه «میترا استاد» را خاتمی جور کرده است

به گزارش دیده بان ایران؛ سایت تندروی «مشرق نیوز» با انتشار گزارشی در خصوص دادگاه محمدعلی نجفی و همچنین پرداخت دیه مرحوم میترا استاد ادعاهای جالبی را مطرح کرده است که بخش هایی از آن در پی می آید:

«محمد خاتمی» لیدر جریان اصلاحات، نقش تعیین کننده ای در جمع آوری این پول برای نجات «قاتلِ یک زن» ایفا کرده است. خاتمی در سه مقطع با «تَکرار می کنم»، مردم را به رأی دادن به روحانی، شورای شهر تهران و لیست امید مجلس دهم تشویق کرد. به همین دلیل وی یک از بانیان اصلی وضع موجود بوده و باید به افکارعمومی پاسخگو باشد.

اما مطالبه از لیدر جریان اصلاحات به همین مورد ختم نمی شود. خاتمی در شرایطی که مردم با مشکلات عدیده اقتصادی(از جمله پرداخت اجاره بهای مسکن، انتظار برای دریافت حقوق معوقه، گرانی اقلام ضروری، رکود در واحدهای تولیدی و…) دست و پنجه نرم می کنند، حدود ۱۰ میلیارد تومان برای نجات قاتلِ یک زن تدارک دیده است.

در شرایط فعلی حقوق یک کارگر حدود ۲ الی ۳ میلیون تومان است. حقوق بخش اعظمی از کارمندان نیز حدود ۳ الی ۴ میلیون تومان است. از سوی دیگر همانطور که نماینده دادستان نیز به آن اشاره کرده است،  با این مبلغ می شد نیمی از محکومان به قصاص در زندان رجایی شهر را که بخاطر خشم آنی مرتکب قتل شدند را آزاد کرد.

اما اصلاح طلبان به عنوان بانیان اصلی وضع موجود برای آزادی یک زندانی هم قبیله ای، حدود ۱۰ میلیاردتومان هزینه می کنند!

لیدر جریان اصلاحات و دیگر فعالان این طیف باید پاسخ دهند که این مبلغ کلان را از کجا آورده اند!؟/ مدآرا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر