کد خبر: 83622
A

مصری: قول می‌دهیم برای جامعه کارگران کارگری کنیم

منتخب مردم کرمانشاه با تاکید بر اینکه قول می‌دهیم برای جامعه کارگری، کارگری کنیم، اظهار داشت: ۱۸۰ هزار میلیارد تومان بدهی کارگران را دولت پرداخت نمی‌کند

مصری: قول می‌دهیم برای جامعه کارگران کارگری کنیم

به گزارش دیده بان ایران؛ عبدالرضا مصری منتخب مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم امروز (سه‌شنبه ۲۳ اردیبهشت‌ماه ۹۹) در نخستین نشست فراکسیون کارگری مجلس یازدهم گفت: ۱۸۰ هزار میلیارد تومان بدهی کارگران را دولت پرداخت نمی‌کند و مصوبه ‌ای را در دولت گذراندند که حق کارگران را تضییع کردند.

وی گفت: کجا یک پژوهش و پیشنهاد منطبق بر قانون آمد که فردا گیر نداشته باشد و رد نشود.

مصری خاطرنشان کرد: زمانی که بنده رییس کمیسیون اجتماعی مجلس بودم یک مطلب به دست ما رسید و ما دنبال کرده و پس از آن بیمه تامین اجتماعی کارگران روز مزد به جریان افتاد.

منتخب مردم کرمانشاه در مجلس یازدهم تاکید کرد: ما قول می‌دهیم برای جامعه کارگری، کارگری کنیم و آنقدر یک مسئله را دنبال می کنیم تا مصوب شود.

مصری افزود: زمانی که بحث انتقال بیمه به وزارت بهداشت مطرح شد، با حضور نمایندگان کارگری در مجلس، تجهیزاتی که با پول کارگران تهیه شده بود، در دست کارگران ماند.

وی عنوان کرد: متاسفانه در لایحه دولت برای افزایش حقوق‌ها جامعه کارگری مطرح نشده و فقط برای کارمندان لایحه مطرح می‌شود. وقتی که مجلس نیز ورود می‌کند، می‌گویند این هزینه بر بوده و شورای نگهبان رد می‌کند.

منبع: فارس

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر