کد خبر: 83735
A

ابوالفضل ابوترابی: برای ریاست مجلس با منتخبان مجلس یازدهم مذاکراتی انجام شده است

یک نماینده اصولگرای مجلس یازدهم گفت: افراد زیادی برای تصدی ریاست مجلس شورای اسلامی آماده شده‌اند. اما کاندیدا شدن افراد زیاد برای ریاست مجلس یازدهم را یک نقیصه نمی‌دانم.

ابوالفضل ابوترابی: برای ریاست مجلس با منتخبان مجلس یازدهم مذاکراتی انجام شده است

به گزارش دیده بان ایران؛ ریاست مجلس یازدهم بحث داغ این روزهای فضای سیاسی کشور است. افراد زیادی برای ریاست مجلس یازدهم کاندیدا شده‌اند و رایزنی‌هایی برای تصدی این صندلی هیات‌رئیسه مجلس صورت گرفته است. گرچه به نظر می‌رسد محمدباقر قالیباف و حمیدرضا حاجی‌بابایی 2 رقیب اصلی برای ریاست مجلس یازدهم هستند، اما سایر کاندیداها هنوز از تصدی پست ریاست مجلس یازدهم ناامید نشده‌اند.

 

در همین راستا ابوالفضل ابوترابی نماینده نجف‌آباد و عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور به خبرنگار اعتمادآنلاین گفت: خیلی زود است که بخواهیم در مورد رئیس مجلس یازدهم صحبت کنیم.

 

برای ریاست مجلس با منتخبان مجلس یازدهم مذاکراتی انجام شده است

 

او ادامه داد: رایزنی‌ها و مذاکراتی برای ریاست مجلس یازدهم انجام شده است، اما زود است در مورد اینکه چه کسی رئیس مجلس می‌شود صحبت کنیم.

 

این منتخب مردم نجف‌آباد در مجلس یازدهم درباره گزینه‌های اصلی ریاست مجلس توضیح داد: افراد زیادی برای تصدی ریاست مجلس شورای اسلامی آماده شده‌اند. پیش‌بینی مشخصی در این خصوص ندارم.

 

ابوترابی در پاسخ به این سوال که آیا وجود کاندیداهای زیاد برای ریاست مجلس یازدهم نقیصه نیست گفت: خیر، کاندیدا شدن افراد زیاد برای ریاست مجلس یازدهم را یک نقیصه نمی‌دانم./ اعتماد آنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر