کد خبر: 83807
A

نظر عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره حمایت از میرسلیــــــم/ جزییات

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: جریان اصولگرا در خصوص جایگاه رئیس مجلس، وظایف مجلس و همچنین چارچوبی که باید رعایت کنند تا همه بتوانند رای خود را روی یک نفر که می‌تواند این وظایف را به درستی انجام دهد، متمرکز کنند، به وحدت نزدیک شده است.

نظر عضو شورای مرکزی حزب موتلفه درباره حمایت از میرسلیــــــم/ جزییات

به گزارش دیده بان ایران؛ حمیدرضا ترقی خصوص وحدت نظر اصولگرایان در خصوص ریاست مجلس یازدهم، اظهار کرد: جریان اصولگرا به وحدت نزدیک شده و جلسات خوب و پخته‌ای داشتند، به خصوص راجع به جایگاه رئیس مجلس، وظایف مجلس و همچنین چارچوبی که باید رعایت کنند تا همه بتوانند رای خود را روی یک نفر که می‌تواند این وظایف را به درستی انجام دهد، متمرکز کنند.

وی افزود: قرار شده قبل از هفتم خرداد یعنی تا آخر ماه، فراکسیون نیروهای انقلابی که شورای آن تشکیل شده، جلسه دیگری برگزار کند و در آنجا تصمیم نهایی را بگیرند. هر کس که در آن جلسه رای بالاتری به دست آورد، بقیه تلاش کنند به نفع آن یا کنار بروند یا رقابت در حد محدود صورت بگیرد و جنبه انتخاب هم داشته باشد.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی در خصوص تاکید حزب موتلفه برای ریاست میرسلیم در مجلس، گفت: حزب به عنوان یک وظیفه و کارکرد حزبی باید روی نامزدی که مطابق با شاخص‌های آن است، پافشاری کند، اما در ائتلاف نتیجه آن است که مجموعه نیروهای انقلاب و فراکسیون تصمیم می‌گیرند و تابع آن است، اما تا وقتی که تصمیم جمعی گرفته نشده، باید پیشنهاد خود را بدهند و اولویت‌ها را مشخص کند.

این فعال سیاسی اصوگرا بیان کرد: این کار حزبی است، نباید انتطار داشت حزب کارکرد خود را رها کند و فقط تابع باشد، بلکه باید تا جایی که می‌تواند بر اساس آن شاخص‌ها، دیدگاه‌ها و نظرات خود را بدهد و بقیه افراد نیز همان‌طور که الان دارند این کار را انجام می‌‎دهند، دیدگاه‌های خود را راجع به مجلس، آینده و برنامه آن مطرح کنند، وظیفه حزب این است که این کارها را انجام دهد، اما در نهایت تسلیم جمع خواهند بود./ ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر