کد خبر: 83871
A
عصبانیت عضو سابق شورای شهر تهران:

چمران: ۱۰ الی ۱۲ نفر برای ریاست مجلس کاندیدا شدند/ این موضوع درون جریانی است و به اصلاح طلبان مربوط نیست/ ثمره ناکامی اصلاح طلبان کاهش مشارکت مردم بود

رییس سابق شورای شهر تهران: رئیس مجلس باید به‌عنوان یکی از اعضای سران سه قوه، نسبت به مسائل کل کشور و دیدگاه انقلابی، احاطه درستی داشته باشد. رئیس مجلس می‌تواند با به‌کارگیری منطق از پس چالش‌های پیش روی مجلس بربیاید و ظرفیت‌های این نهاد قانون‌گذار را نیز بهبود ببخشد.

چمران: ۱۰ الی ۱۲ نفر برای ریاست مجلس کاندیدا شدند/ این موضوع درون جریانی است و به اصلاح طلبان مربوط نیست/ ثمره ناکامی اصلاح طلبان کاهش مشارکت مردم بود

به گزارش دیده بان ایران؛  مهندس مهدی چمران، فعال سیاسی اصولگرا با بیان اینکه ریاست مجلس باید از شاخصه‌هایی برخوردار باشد، اظهار داشت: رئیس مجلس باید به‌عنوان یکی از اعضای سران سه قوه، نسبت به مسائل کل کشور و دیدگاه انقلابی، احاطه درستی داشته باشد. رئیس مجلس می‌تواند با به‌کارگیری منطق از پس چالش‌های پیش روی مجلس بربیاید و ظرفیت‌های این نهاد قانون‌گذار را نیز بهبود ببخشد.

وی پیرامون اختلافات موجود میان منتخبین برای ریاست مجلس، افزود: هر نماینده و جریان سیاسی، سلایق خاص خود را دارد و این قبیل اختلاف‌نظر‌ها طبیعی است. نظرات مخالف را نمی‌شود نادیده گرفت و گفت که شما نظر خود را اعلام نکنید.

چمران ادامه داد: افراد با تفکرات و دیدگاه‌های مختلف، در دایره نیرو‌های انقلابی محسوب می‌شوند و این مسئله ریاست مجلس هم بالاخره به پایان می‌رسد. حدود ۱۰ الی ۱۲ نفر برای این پست کاندید شدند و تا قبل از شروع مجلس کاندید موردنظر جریان انقلاب معرفی خواهد شد.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب با تأکید بر اینکه این موضوع یک مشکل درون جریانی است، گفت: موارد مطرح‌شده توسط نیرو‌های انقلاب، یک موضوع خصوصی است و به اصلاح‌طلبان مربوط نمی‌شود. جریان اصلاحات، خود سرشار از مشکلات است و نتیجه ناکارآمدی آنان را هم در انتخاب گذشته دیدیم؛ خیل کثیری از مردم، انتقاد‌های فراوانی به عملکرد اصلاح‌طلبان وارد می‌دانند و ثمره ناکامی‌های مدیریتی آنان، کاهش مشارکت مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پی داشت.

وی ادامه داد: اصلاحات برای فرار از پاسخگویی خود، مشکلات دسته چندمی را در جامعه بزرگ‌نمایی می‌کنند و برای آن داستان می‌سازند. باور دارم که این تهمت‌ها، داستان‌سرایی است.

منبع: snn

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر