کد خبر: 83918
A

آیت الله خامنه ای: اگر سردار سلیمانی ۱۰ سال دیگر زنده بود و منم زنده می‌ماندم، او را کنار نمی‌گذاشتم

آیت الله خامنه ای درباره جایگاه شهید حاج قاسم سلیمانی فرمودند: اگر دَه سال دیگر هم زنده می ماند و بنده زنده می ماندم و بنا بود که من مشخّص بکنم، او را در همین جا نگه می داشتم و کنار نمی گذاشتم.

آیت الله خامنه ای: اگر سردار سلیمانی ۱۰ سال دیگر زنده بود و منم زنده می‌ماندم، او را کنار نمی‌گذاشتم

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حضرت آیت الله خامنه‌ای در بخشی از بیاناتشان در دیدار تصویری با مجموعه‌ای از جوانان دانشجو و تشکل‌های دانشگاهی که روز گذشته برگزار شد، با اشاره به لزوم داشتن دولت جوان حزب ‌اللهی فرمودند:  مکرر گفته ام که به چنین دولتی معتقد و امیدوارم اما معنای این حرف صرفاً این نیست که یک جوان سی و چند ساله رئیس دولت باشد بلکه معنای دولت جوان و حزب اللهی یک دولت سرپا، پای کار، آماده و با نشاط است که بتواند کار کند و خسته و از کار افتاده نباشد.

ایشان افزودند: بعضی ها تا سنین بالا به یک معنا جوان هستند. همین شهید عزیزی که شما اسم بردید، یعنی شهید سلیمانی عزیز که  بنده شب و روز به یادش هستم ایشان نزدیک ۶۰ سال سن داشتند و جوان نبود . اگر دَه سال دیگر هم زنده می ماند و بنده زنده می ماندم و بنا بود که من مشخّص بکنم، او را در همین جا نگه می داشتم و کنار نمی گذاشتم. بنابراین می‌توان به افرادی که در سنین جوانی نیستند، ولی کارهای جوانانه و خوبی می توانند انجام دهند مسئولیت داد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر