کد خبر: 83922
A

روزنامه اصولگرا خبر داد: احتمال حمایت اصلاح‌طلبان مجلس یازدهم از ریاست حاج بابایی

حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر آموزش‌وپرورش دولت دهم و نماینده مردم همدان در مجلس مهم‌ترین رقیب قالیباف برای ریاست مجلس یازدهم است.

روزنامه اصولگرا خبر داد: احتمال حمایت اصلاح‌طلبان مجلس یازدهم از ریاست حاج بابایی

به گزارش دیده بان ایران؛ روزنامه فرهیختگان نوشت: به نظر می‌رسد حمیدرضا حاجی‌بابایی، وزیر آموزش‌وپرورش دولت دهم و نماینده مردم همدان در مجلس مهم‌ترین رقیب قالیباف برای ریاست مجلس یازدهم باشد.

حاجی‌بابایی که سابقه ۶ دوره نمایندگی بر مجلس را دارد و رئیس فراکسیون ولایی در مجلس دهم بوده، در هفته‌های اخیر رایزنی‌های زیادی را با فراکسیون‌های حاشیه‌ای و برخی فراکسیون‌های قومی مجلس داشته است.

از طرفی علی نیکزاد، منتخب مردم اردبیل و وزیر راه‌وشهرسازی دولت احمدی‌نژاد و شمس‌الدین حسینی، منتخب مردم تنکابن و رامسر و وزیر اقتصاد دولت دهم ازجمله افرادی هستند که در روزهای اخیر نام‌شان برای تصدی پست ریاست مجلس به گوش می‌رسد اما از آنجایی که این دو چهره بسیار به‌هم نزدیک هستند بعید به‌نظر می‌رسد بخواهند بر سر کرسی ریاست با هم رقابت کنند.

در این زمینه با توجه به سابقه طولانی‌مدت حاجی‌بابایی در مجلس و توانمندی وی در لابی با نمایندگان مختلف احتمالا وی گزینه نهایی برای ریاست مجلس خواهد بود.

همچنین حاجی‌بابایی این امکان را دارد که با برخی نامزدهای اصلاح‌طلب نیز ائتلاف داشته باشد.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر