کد خبر: 83938
A

بهروز نعمتی: 2200 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد/ رقبایمان از حمایت یار دوازدهم و رسانه میلی برخوردار هستند

بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس گفت: برای موافقت با برجام و لوایح چهارگانه حجت شرعی و عقلی دارم و قول می‌دهم مجلس آینده آن را تصویب کند.

بهروز نعمتی: 2200 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد/ رقبایمان از حمایت یار دوازدهم و رسانه میلی برخوردار هستند

به گزارش دیده بان ایران، بهروز نعمتی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی امروز (دوشنبه 29 اردیبهشت) ‌در جلسه علنی و نطق میان دستور اظهار داشت: اگر روزی موافق برجام بودم حجت شرعی داشتم، امروز هم معتقدم برجام به نفع کشور بوده و هست.

وی افزود: اگر از لوایح چهارگانه و سی اف تی دفاع کردم به دلیل آن بوده که به حجت شرعی و عقلی رسیده‌ام، ضمن این که موضوعات چهارگانه مانند سی اف تی و FATF را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ نیاز کشور می‌دانم و به نمایندگان فعلی مجلس قول می‌دهم مجلس آینده این کار را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام خواهد داد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مخالفت‌ها و چندصدایی‌ها باید در کشور ادامه داشته باشد که در این چند صدایی‌ها کشور به بلوغ و رشد خواهد رسید.

وی ادامه داد: رقبایمان از حمایت یار دوازدهم و رسانه میلی برخوردار هستند ولی معتقدم اگر فضا را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ برای حضور مردم مساعد کنند پیروز میدان ما خواهیم بود نه دیگران.

این عضو فراکسیون امید مجلس گفت: از صدا و سیما گلایه مندم که می‌گویند مجلس به دنبال به خاک سیاه کشاندن برخی موضوعات است، ولی قطعا غبار روزی خواهد خوابید و نباید عده‌ای به دنبال منافع سیاسی باشند.

نعمتی افزود: در مجلس دهم تا 23 اردیبهشت سال جاری بالغ بر 488 طرح از طرف نمایندگان مطرح شده که در هیچ مجلسی چنین سابقه‌ای وجود ندارد؛ ضمن اینکه 222 لایحه هم از طرف دولت آمده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در مجلس دهم 12 طرح از طرف شورای عالی استان‌ها ارائه شده که در هیچ دوره‌ای سابقه ندارد، این در حالی است که 3 هزار و 85 سؤال از رئیس جمهور، وزرا و روسای سازمان‌های مختلف مطرح شده و نمایندگان مجلس 10 هزار تذکر به مسؤولان داده‌اند. همچنین در سؤال از رئیس جمهور 5 فقره موضوع مطرح شد؛ 6 استیضاح هم در مجلس دهم مطرح شده است.

وی ادامه داد: اگر خطی، جناحی و سیاسی فکر می‌کنند آنچه آنها می‌گویند درست است اما من بر اساس آمار عملکرد مجلس دهم را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بررسی کردم.

نعمتی خاطرنشان کرد: 2200 هزار میلیارد تومان نقدینگی در کشور وجود دارد که فقط 50 هزار میلیارد تومان آن به بازار بورس و سرمایه رفته است و اگر این سیل خروشان به جریان درآید، می‌تواند منجر به خیزش در بازار بورس، ارز و مسکن شود و آن را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ به حرکت درآورد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این که دولت باید مجموعه‌های سرمایه گذاری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در کشور فعال کند گفت: من 27 سال سابقه کار در مجموعه‌های سرمایه گذاری را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ دارم، به نظرم 70 درصد وقت شرکت‌های سرمایه گذاری باید به تولید، کار و اقدام مولد باشد و فقط 30 درصد تمرکزشان به بورس.

منبع: فارس

 
 
 
کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر