کد خبر: 84139
A

نامه ۲۱ نماینده به رییسی برای جلوگیری از‌ تضییع حق‌ صادقی

در بخشی از این نامه آمده : «ایشان بابت به کار بردن کلمه «مزخرفات» در ارتباط با نطق تند رییس سابق قوه قضاییه، به 7 ماه حبس محکوم شده است. این در حالی است که او در سخنرانی بعدی خود عذرخواهی کرده است و اخیرا جناب آقای صادق لاریجانی هم گفته‌اند من شکایتی ندارم. لذا این میزان مجازات، عادلانه به نظر نمی‌رسد.»

نامه ۲۱ نماینده به رییسی برای جلوگیری از‌ تضییع حق‌ صادقی

به گزارش دیده بان ایران؛ بیست و یک نماینده مجلس در نامه‌ای خطاب به رییس قوه قضاییه خواستار ورود سیدابراهیم رییسی به حکم اخیر صادره برای محمود صادقی شدند و از او خواستند اجازه ندهد حق او ضایع شود و در آینده نیز حریت و آزادگی نمایندگان مخدوش شود. محمود صادقی اخیرا با رای شعبه ۳۶ دادگاه تجدیدنظر استان تهران به ۱۰ میلیون جزای نقدی و ۲۱ ماه حبس محکوم شده است. 

در بخشی از این نامه آمده : «ایشان بابت به کار بردن کلمه «مزخرفات» در ارتباط با نطق تند رییس سابق قوه قضاییه، به 7 ماه حبس محکوم شده است. این در حالی است که او در سخنرانی بعدی خود عذرخواهی کرده است و اخیرا جناب آقای صادق لاریجانی هم گفته‌اند من شکایتی ندارم. لذا این میزان مجازات، عادلانه به نظر نمی‌رسد.» همچنین در بخش دیگر این نامه آمده است: «آقای صادقی به‌خاطر همراهی نکردن مامورانی که برای اجرای حکم جلب او در شب ۲۸ صفر به در منزل او آمده بودند، به 14 ماه حبس محکوم شده است. این درحالی است که اساسا آن حکم جلب غیرقانونی بوده، زیرا ابتدا باید نظر هیات نظارت بر رفتار نمایندگان اعلام می‌شده که آیا سوال و سخنان آقای صادقی درباره حساب‌های قوه قضاییه خارج از حیطه وظایف نمایندگی بوده یا خیر و هنوز نظری از طرف هیات مذکور اعلام نشده بوده، لذا این میزان مجازات نیز عادلانه به نظر نمی‌رسد.»

منبع: ایسنا

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر