کد خبر: 84151
A

حزب مؤتلفه اسلامی پاسخ «سلیمی‌نمین» را داد/ آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشید آقای پژوهشگر تاریخ

جناب آقای سلیمی‌نمین؛ راز موفقیت مجلس یازدهم در همدلی و فارغ از سهم‌خواهی است. نگرانی ما جوانان مؤتلفه از سخنان ناآگاهانه جناب‌عالی و از این دست سخنان، طرحی است که مسیر مجلس آینده را از سخن امام خمینی که فرمودند: مجلس در رأس همه امور است، دور می‌نماید.

حزب مؤتلفه اسلامی پاسخ «سلیمی‌نمین» را داد/ آخرت خود را به دنیای دیگران نفروشید آقای پژوهشگر تاریخ

به گزارش دیده بان ایران؛ عباس سلیمی‌نمین چند روز پیش در گفت‌‌وگویی با سایت خبری-تحلیلی «نامه‌نیوز» علیه مصطفی میرسلیم گفته بود: «حتی حزب مؤتلفه در دادن بیاینه برای حمایت از آقای میرسلیم در انتخابات هیئت‌رئیسه مردد است یا جوانان حزب مؤتلفه اصلا میرسلیم را قبول ندارند. او هیچ‌وقت به تعهدات خود پایبند نبوده است و همین موضوع از او یک شخصیت غیرقابل اتکا ساخته است. آقای میرسلیم نه‌تنها در بین سیاسی‌ها بلکه در میان مردم هم هیچ جایگاه و پایگاهی ندارد. آرای او در انتخابات ریاست‌جمهوری کمتر از آرای باطله بود و این نشان می‌دهد که مقبولیتی در سطح جامعه و سیاست ندارد. در انتخابات اخیر مجلس هم م‍ؤتلفه سهمیه‌ای از لیست اصولگرایان دریافت کرد و بر اساس آن سهمیه آقای میرسلیم توانست وارد مجلس شود. با ذکر چنین اوصافی اصلا اهمیتی ندارد که نشست او با یک جمعی را تحلیل کنیم یا بگوییم چه نتایجی در پی خواهد داشت».
متعاقب این سخنان روز گذشته حزب مؤتلفه علیه او بیانیه‌ای صادر کرد، در این بیانیه که در روزنامه الکترونیک حزب مؤتلفه به نام «شما» منتشر شده، آمده است: «جناب آقای سلیمی‌نمین، تدین، انقلابی‌بودن، گذشته و سابقه کاری و فکری جناب‌عالی بر کسی پوشیده نیست، حال برای طرفداری از یک فرد و یا تیم در ماه مبارک رمضان، با زبان روزه شاید سخنی نادانسته و تحقیق‌نشده در شبکه‌های اجتماعی بیان شد که از شما پژوهشگر گران‌قدر دور از انتظار بود. انتظار ما از شما پژوهشگر ارجمند که با تاریخ ایران دست‌وپنجه نرم کرده است، بیشتر از این بود. حضور مؤتلفه اسلامی از بدو تأسیس تا به امروز به پشتوانه جوانان و روحیه انقلابی آنان بوده است. جوانان مؤتلفه همیشه رهرو بزرگان دین و استوار مردان عرصه سیاست بوده‌اند که دنیای خود را با آخرت معاوضه نکرده‌اند. اگر تا حدودی به تاریخ آشنا هستید سوابق مبارزاتی حزب مؤتلفه اسلامی و سوابق سیاسی آن را مورد مداقه قرار بدهید.

اگر وقت ندارید ما برای شما می‌توانیم منابع مطالعاتی غنی را ارسال نماییم تا اندکی با جوانان مؤتلفه در طول سالیان گذشته از ۱۳۴۲ تا به امروز و عملکردهای آنان در طول تاریخ آشنا گردانیم تا جناب‌عالی با سخنانی از روی ناآگاهی و عدم شناخت، جوانان مؤتلفه را با جوانان دیگر احزاب و گروه‌های تازه‌نفس انقلابی مقایسه نگردانید. بحث‌ها و نظرات پیرامون انتخاب ریاست مجلس شورای اسلامی طبیعتا باعث وحدت و همدلی نیروهای انقلابی، تمامی احزاب و گروه‌ها می‌گردد. ما جوانان مؤتلفه‌ای با الگو قرار دادن شهدای خود همچون شهیدان امانی، بخارایی، نیک‌نژاد، صفارهرندی و یا همچون شهیدان والامقام بهشتی، لاجوردی و.... و استاد اخلاق و قرآنمان مرحوم عسگراولادی یار دیرین و صادق امام و رهبری آموخته‌ایم که دنیایمان را با آخرت معاوضه نکنیم، دنبال سهم‌خواهی نباشیم، گوش به فرمان رهبری و بزرگان دین باشیم، با مخالفان فکری و عقیدتی خود برای پیشبرد اهداف انقلاب در تعامل باشیم و فرصت بیان دیدگاه‌ها و نظراتشان را بدهیم و هیچ‌گاه احزاب و گروه‌ها را طرد نکنیم.

ما جوانان مؤتلفه هیچ‌گاه دست از حمایت، هم‌فکری و مشورت به بزرگان خود برنداشته‌ایم، و دست خودمان را به‌سوی تمامی مدیران جوانان احزاب دراز کرده و آنان را دعوت می‌کنیم تا با ما بر سر یک میز بنشینند و به مشورت بپردازند تا برای بهتر عمل‌کردن مجلس آینده، فارغ از بحث‌ها و سهم‌خواهی‌ها برای پیشبرد بیانیه گام دوم اقدام نمایند. جناب آقای سلیمی‌نمین؛ راز موفقیت مجلس یازدهم در همدلی و فارغ از سهم‌خواهی است. نگرانی ما جوانان مؤتلفه از سخنان ناآگاهانه جناب‌عالی و از این دست سخنان، طرحی است که مسیر مجلس آینده را از سخن امام خمینی که فرمودند: مجلس در رأس همه امور است، دور می‌نماید. ما جوانان مؤتلفه اسلامی تأکید می‌کنیم که این‌گونه صحبت‌ها و مجلس یازدهم را از مسیر خدمت به مردم و انقلاب دور می‌کند و جایگاه مجلس را به محلی برای بحث‌های سهم‌خواهی و فساد تنزل می‌دهد. مردم ایران، با توجه به عملکرد این سال‌های دولت و مجلس، به مجلس انقلابی و عدالت‌خواه آینده امید بسته‌اند. جناب آقای سلیمی‌نمین؛ امام خمینی فرمودند: میزان رأی ملت است. نکته اینجاست که انتخاب هیئت‌رئیسه مجلس یازدهم، نیز از این سخن مستثنا نیست. کسانی باید رأی بیاورند که مصداق آیه شریفه تِلْک الدَّارُ الْاخِرةُ نَجْعَلُها لِلَّذینَ لا یرِیدُونَ عُلُوّاً فِی الْأرِضِ وَ لافَساداً وَالْعاقِبَةُ لِلْمُتَّقِینَ. (قصص- 83) باشند. تدبر در این آیه را به شما محقق گرامی واگذار می‌نمایم. در انتها یاد‌آور می‌شویم که اصول کار اخلاقی، حزبی و سیاسی جوانان مؤتلفه را از آن سخن مبرا می‌دارد و ما تا انتهای مسیر بر سر عهد و پیمان خودمان با هم‌حزبی‌هایمان در مسیر انقلاب هستیم و آن سخن هیچ جایگاه اخلاقی ندارد و در آخر ما جوانان مؤتلفه اسلامی شما را فردی متدین و با‌تقوا و انقلابی می‌دانستیم که حاضر نخواهد بود آخرت خود را به دنیای دیگران بفروشد».

 

منبع: شرق

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر