کد خبر: 84402
A

انتقاد نماینده صومعه سرا از عملکرد مجلس در روزهای آغازین : مجلس یازدهم درگیر آفت لابی‌گری شده است

نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه ملاک عضویت نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی باید به تخصص و کار کارشناسی‌شان باشد، افزود: متأسفانه لابی‌گری‌ها جای کارهای اصولی و اخلاقی را گرفته است. اگر بنا باشد کارها براساس لابی‌گری پیش رود نمی‌توانیم کاری را در مسائل دیگر همچون اقتصادی، اجتماعی و سیاسی پیش ببریم.

انتقاد نماینده صومعه سرا از عملکرد مجلس در روزهای آغازین : مجلس یازدهم درگیر آفت لابی‌گری شده است

به گزارش دیده بان ایران؛ کاظم دلخوش در جلسه علنی امروز (پنج‌شنبه) با قدردانی از مدیریت تقوی رئیس سنی مجلس یازدهم در تذکری گفت: متأسفانه ما در این دوره مجلس هم شاهد آفت لابی‌گری هستیم که اقدامی غیرشرعی و غیراخلاقی است. هیأت رئیسه دائمی اگر می‌خواهند مورد اعتماد ملت و مجلس باشد و مجلس اصولگرا هم پاسخ درست به مردم دهد جلوی لابی‌گراها را بگیرد.

 

وی با تأکید بر اینکه ملاک عضویت نمایندگان در کمیسیون‌های تخصصی باید به تخصص و کار کارشناسی‌شان باشد، افزود: متأسفانه لابی‌گری‌ها جای کارهای اصولی و اخلاقی را گرفته است. اگر بنا باشد کارها براساس لابی‌گری پیش رود نمی‌توانیم کاری را در مسائل دیگر همچون اقتصادی، اجتماعی و سیاسی پیش ببریم.

 

سیدرضا تقوی رئیس سنی مجلس در پاسخ به این تذکر با آرزوی توفیق برای هیأت رئیسه مجلس گفت: لابی‌گری‌ها در همه جا وجود دارد اما باید اخلاق حفظ شود.

 

منبع: ایسنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر