کد خبر: 84553
A

عیسی جعفری نماینده اصولگرای مجلس: اصلا مهم نیست که با استیضاح یک وزیر، دولت از نصاب می افتد

عیسی جعفری نماینده اصولگرای مجلس: مجلس با کسی ملاحظه نمی کند. به بیان دیگر اصلا مهم نیست که با استیضاح یک وزیر، دولت از نصاب می افتد. ما این را در نظر می گیریم که چه اقدامی به صالح مردم تمام می شود.

عیسی جعفری نماینده اصولگرای مجلس:  اصلا مهم نیست که با استیضاح یک وزیر، دولت از نصاب می افتد

به گزارش سایت دیده بان ایران؛عیسی جعفری عضو شورای مرکزی فراکسیون اکثریت مجلس درباره احتمال از نصاب افتادن دولت حسن روحانی افزود: مجلس مصالح مردم و کشور را درنظر می گیرد، نه مصالح یک شخص را. اگر یک وزارتخانه ای عملکردش به نحوی باشد که مردم آسیب ببینند، مجلس با کسی ملاحظه نمی کند. به بیان دیگر اصلا مهم نیست که با استیضاح یک وزیر، دولت از نصاب می افتد. ما این را در نظر می گیریم که چه اقدامی به صالح مردم تمام می شود.

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی گفت: البته نمایندگانی که دنبال استیضاح هر وزیری هستند حتما استدلال هایی دارند و آنها را در کمیسیون های تخصصی و فراکسیون های مختلف مطرح می کنند، اگر این استدلال ها منطقی و کارشناسی باشد سایر نمایندگان نیز همراهی نشان خواهند داد، در غیر این صورت همراهی نمی کنند

عیسی جعفری استیضاح را حق نمایندگان خواند و گفت: گرچه چند روز است مجلس یازدهم کار خود را آغاز کرده اما طرح استیضاح وزرا ایرادی ندارد، نظارت از جمله وظایف نمایندگان است و از همان لحظه ای که رسما هر دوره مجلس فعالیت خود را شروع می کند، وکلای مردم می توانند برای امور مختلف کشور قانونگذاری و بر امور مختلف نظارت کنند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر