کد خبر: 84586
A

در انتظار پاسخ شورای نگهبان!/ محسن فتحی منتخب سنندج چگونه و بر اساس کدام قانون بعد از ۴ مرحله رد صلاحیت قطعی و نهایی وارد مجلس شده است

محسن فتحی در تمامی مراحل بررسی صلاحیت ها از جمله هیات اجرایی-هیات نظارت استان و هیات مرکزی نظارت و نیز در اعلام نظر قطعی شورای محترم نگهبان رد صلاحیت قطعی و نهایی شده است و می بایست از گردونه رقابت های انتخاباتی کناره گیری و خارج می شد اما در انتخابات حضور پیدا کرد.

در انتظار پاسخ شورای  نگهبان!/ محسن فتحی منتخب سنندج چگونه و بر اساس کدام قانون بعد از ۴ مرحله رد صلاحیت قطعی و نهایی وارد مجلس شده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ .  محسن فتحی در تمامی مراحل بررسی صلاحیت ها از جمله هیات اجرایی-هیات نظارت استان و هیات مرکزی نظارت و نیز در اعلام نظر قطعی شورای محترم نگهبان رد صلاحیت قطعی و نهایی شده است و می بایست از گردونه رقابت های انتخاباتی کناره گیری و خارج می شد اما در انتخابات حضور پیدا کرد. 

سوال اینجاست؛ بر اساس کدام قانون مجلس و یا قانون مجمع تشخیص مصلحت نظام در دقیقه ۹۰ در لیست نامزدهای انتخابات گذاشته می شود؟

 مطابق اطلاعیه شماره ۵ شورای نگهبان و اطلاعیه شماره ۸ ستاد مرکزی انتخابات و تبصره ۱ و ۲ ماده ۳۵ قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی و تبصره ۳ از بند۲ ماده واحده مجمع تشخیص مصلحت نظام مصوبه ۲۲/۸/۷۸ اجازه اعتراض نیز نداشته است حال چگونه در لیست قرار می گیرد؟

باید از شورای محترم نگهبان پرسید؛ محسن فتحی منتخب سنندج چگونه و بر اساس کدام قانون بعد از ۴ مرحله رد صلاحیت قطعی و نهایی در لیست نامزدهای انتخاباتی قرار گرفته و وارد مجلس می شوند. 

 

اسناد و مدارک در دیده بان ایران موجود است. اگر شورای نگهبان و دیگر نهادها اسناد و مدارکی دارند که نشان می دهد این منتخب محکوم نشده است دیده بان ایران آن را منتشر می کند. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

  • ناشناس

    باید جلوی این تخلفات گرفته شود متاسفانه برای مردم مثل روز روشن است که شورای نگهبان به خاطر چه این افرادی که چند بار رد صلاحیت شده اند را تایید کنند دلایل رد صلاحیت در مراحل متعدد چه بود و به یکباره دقیقه نود تایید صلاحیت شدن چه معنا دارد

ارسال نظر