کد خبر: 84858
A

بهمن شریف‌زاده روحانی نزدیک به احمدی نژاد: اگر بخواهند احمدی‌نژاد را رد صلاحیت کنند او نامزد ۱۴۰۰ نمی‌شود

بهمن شریف زاده درباره نامزدی محمود احمدی نژاد یا حمایت او از یکی از نزدیکانش برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری 1400 گفت:اگر بنا باشد احمدی نژاد را ردصلاحیت کنند، او اصلاً کاندیدا نمی شود

بهمن شریف‌زاده روحانی نزدیک به احمدی نژاد: اگر بخواهند احمدی‌نژاد را رد صلاحیت کنند او نامزد  ۱۴۰۰ نمی‌شود

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ محمود احمدی‌نژاد یک اصل را خوب بلد است و آن هم اصل غافلگیری است. او سال 88 رقبایش را با ادبیاتی غیرمتعارف آچمز کرد. در سال 92 همراه اسفندیار رحیم مشایی به ستاد انتخابات کشور رفت و دست او را بالا برد اما حمایت علنی رئیس جمهور وقت نتوانست کارت ورود مشایی به صحنه انتخابات ریاست جمهوری را تضمین کند.

محمود احمدی نژاد سال 96 دست در دست بقایی وارد ستاد انتخابات کشور شد اما هم خودش و هم بقایی ردصلاحیت شدند، با وجود این تجربه این روزها خبرها حکایت از آن دارد که رئیس دولت نهم و دهم عزم جدی دارد که نامزد انتخابات ریاست جمهوری 1400 شود.

بهمن شریف زاده درباره نامزدی محمود احمدی نژاد یا حمایت او از یکی از نزدیکانش برای ورود به انتخابات ریاست جمهوری 1400  گفت: می تواند حالت سوم باشد یعنی اصلا وارد نشود. اگر بنا بر ردصلاحیت باشد، اصلا ورودی صورت نخواهد گرفت.

وی افزود: اصلا نگاه بهار، نگاه حاکمیتی نیست لذا با حاکمیتی شدن همه مسائل سازگاری ندارد. ما نظام جمهوری اسلامی را به عنوان یک نظام دموکراتیک و مردمسالار خواهانیم. 

فعال سیاسی نزدیک به محمود احمدی نژاد با بیان اینکه مردم باید بر سرنوشت خویش، انتخاب و عزل همه مسئولان، قوانین موضوعه کشور و قانون اساسی حاکم باشند، تأکید کرد: اینها اموری است که تفکر بهار خواهان آنهاست .

منبع: نامه نیوز

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر