کد خبر: 84878
A

تشخیص رای گیری برای اعتبارنامه تاجگردون با قالیباف است

رئیس شعبه 12 بررسی کننده اعتبارنامه منتخبان مجلس با اشاره به تأیید اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون در این شعبه، گفت: گزارش شعبه درباره این اعتبارنامه به صحن مجلس ارائه می‌شود و رأی گیری از صحن مجلس یا عدم رای گیری از نمایندگان در خصوص این اعتبارنامه به نظر رئیس مجلس بستگی دارد.

تشخیص رای گیری برای اعتبارنامه تاجگردون با قالیباف است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام سید ناصر موسوی لارگانی نماینده فلاورجان در مجلس، با اشاره به آخرین خبر در باره اعتبارنامه غلامرضا تاجگردون منتخب گچساران، گفت: با توجه به بررسی اعتبارنامه مزبور در شعبه ۱۲ رسیدگی، تصمیم گیری درباره این اعتبارنامه به صحن مجلس منوط شده است.

وی با اشاره به مواد ۲۷، ۲۸ و ۲۹ آیین نامه داخلی مجلس، گفت: اعتبارنامه آقای تاجگردون به صحن مجلس ارائه می‌شود تا تصمیم نهایی گرفته شود.

رئیس شعبه ۱۲ بررسی کننده اعتبارنامه منتخبان مجلس، تأکید کرد: بعد از مطرح شدن اعتبارنامه آقای تاجگردون در صحن مجلس، رئیس مجلس باید نظر دهد که آیا این اعتبارنامه باید به رأی گذاشته شود یا نه.

موسوی لارگانی با بیان این که شعبه ۱۲ در خصوص اعتبارنامه آقای تاجگردون ۴ جلسه برگزار کرد، گفت: مستنداتی که معترضین به اعتبارنامه تاجگردون به شعبه ارائه کردند از شورای نگهبان استعلام شد، شورای نگهبان هم در جواب به مجلس اعلام کرد که مدارک ارائه شده از سوی معترضین قبلا بررسی شد.

وی با بیان اینکه معترضین مدارک جدیدی به شعبه ارائه کردند،‌ افزود: این مدارک هم از شورای نگهبان استعلام شد که شورای نگهبان اعلام کرد این مدارک هم در زمان انتخابات مورد بررسی قرار گرفت.

عضو هیأت رئیسه مجلس با اشاره به جلسه دیروز شعبه ۱۲ بررسی کننده اعتبارنامه منتخبان مجلس، گفت: دیروز جلسه بسیار سنگینی در خصوص اعتبارنامه مذکور برگزار شد که این جلسه ۵ ساعت به طول انجامید و معترضین و همچنین تاجگردون نکات خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بیان کردند.

موسوی لارگانی افزود: شعبه ۱۲ در نهایت از اعضا در خصوص اعتبارنامه آقای تاجگردون رأی‌گیری کرد که ۹ عضو شعبه به رد اعتبارنامه و ۷ عضو نیز به تأیید اعتبارنامه رأی دادند. بنابراین اعتبارنامه آقای تاجگردون از نظر شعبه تأیید شده است.

وی گفت: گزارش شعبه در خصوص اعتبارنامه آقای تاجگردون به صحن ارائه می‌شود و تصمیم گیری در این خصوص با صحن مجلس است.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر