کد خبر: 84886
A

دلیل اعلام نشدن اسامی اعضای کمیسیون های تخصصی چیست ؟ چرا اعضای کمیسیون‌های ۲۳ نفره مجلس ۱۹ نفره شده اند

عضو هیأت رئیسه مجلس گفت: لیست کمیسیون‌های تخصصی مجلس به ازای هر کمیسیون ۱۹ نفر بسته شده و این به خاطر این است که تعدادی از نمایندگان هنوز جانمایی نشده‌اند و نتیجه نهایی بررسی‌ها در این باره شنبه هفته آینده اعلام خواهد شد.

دلیل اعلام نشدن اسامی اعضای کمیسیون های تخصصی چیست ؟ چرا اعضای کمیسیون‌های ۲۳ نفره مجلس ۱۹ نفره شده اند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ حجت‌الاسلام سلیمی، نماینده مردم محلات در مجلس شورای اسلامی، گفت: لیست نهایی کمیسیون‌های تخصصی امروز به نمایندگان اعلام شده، اما این لیست کمیسیون‌ها ۱۹ نفره بسته شده است. 

وی افزود: ۱۹ نفره بسته شدن لیست کمیسیون‌ها به این خاطر است که هنوز تعدادی از نمایندگان جانمایی نشده‌اند و نتیجه رسیدگی در این باره روز شنبه اعلام خواهد شد. طبق روال وقاعده باید کمیسیون‌ها متشکل از ۲۳ نماینده باشد و پس از رسیدگی نهایی به اعتراضات، لیست ۱۹ نفره کمیسیون‌ها نیز ۲۳ نفره خواهد شد. 

سلیمی خاطرنشان کرد: در مورد کمسیون اصل ۹۰ که جزو کمسیون‌های خاص است روال بر این است که افراد متقاضی درخواست خود را برای عضویت در این کمیسیون به هیأت رئیسه ارسال می‌کنند و هیأت رئیسه در مورد عضویت آنها در کمیسیون اصل ۹۰ تصمیم می‌گیرد و در مورد کمیسیون اصل ۹۰ در این دوره مجلس، هیأت رئیسه هفته آینده تصمیم‌گیری خواهد کرد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر