کد خبر: 84984
A

نماینده جیرفت : بعید است ۱۴ اصلاح طلب مجلس یازدهم، فراکسیون تشکیل بدهند

ذبیح‌الله اعظمی ساردویی، نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، درباره احتمال تشکیل فراکسیون اصلاح‌طلبان گفت: ما اصلاح‌طلبان در مجلس یازدهم تنها 14 نفر هستیم و هنوز تصمیمی برای تشکیل فراکسیون جداگانه نگرفته‌ایم. شاید اگر کمیسیون‌ها تشکیل شود در این‌باره تصمیم بگیریم اما احتمال آن کم است

نماینده جیرفت : بعید است ۱۴ اصلاح طلب مجلس یازدهم، فراکسیون تشکیل بدهند

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ذبیح‌الله اعظمی ساردویی، نماینده جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی، درباره احتمال تشکیل فراکسیون اصلاح‌طلبان گفت: ما اصلاح‌طلبان در مجلس یازدهم تنها 14 نفر هستیم و هنوز تصمیمی برای تشکیل فراکسیون جداگانه نگرفته‌ایم. شاید اگر کمیسیون‌ها تشکیل شود در این‌باره تصمیم بگیریم اما احتمال آن کم است.

 

این نماینده اصلاح‌طلب با تاکید بر اینکه در این‌باره جمع تصمیم خواهد گرفت، اظهار کرد: احتمال اینکه در فراکسیون مستقل‌ها حضور پیدا کنیم زیاد است. اگر آنها با ما کنار بیایند ما با آنها کنار خواهیم آمد. اصلاح‌طلبان در صورتی که در کنار مستقلین قرار بگیرند حتما در مجلس تاثیرگذار خواهند بود.

 

نماینده جیرفت و عنبرآباد ادامه داد: من با پزشکیان صحبت کردم و نظر دیگر ایشان هم این بود که نمی‌شود با 14 نفر فراکسیون تشکیل داد. 

 

اعظمی در پاسخ به این سوال که در کدام کمیسیون کار خواهید کرد؟ گفت: من در کمیسیون کشاورزی فعالیت خواهم کرد.

 

منبع: برنا

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر