کد خبر: 84986
A

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم مدعی شد؛ دولت به تعدادی از نمایندگان مجلس قبلی پیشنهاد "پست " داده است

علیرضا سلیمی نماینده محلات با بیان اینکه به برخی افراد و به برخی از نمایندگان مجلس دهم که در مجلس یازدهم حضور ندارند قول‌های برای استخدام در وزارت‌خانه‌ها یا دستگاه‌های دولتی داده شده است، ادامه داد: باید مشخص شود این انتصابات با چه رویکرد از سوی دولت در حال انجام شدن است.

عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم مدعی شد؛ دولت به تعدادی از نمایندگان مجلس قبلی پیشنهاد "پست " داده است

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ علیرضا سلیمی نماینده محلات در مجلس شورای اسلامی با انتقاد از برخی عزل و نصب‌های دولت در چند ماه گذشته، گفت: در چند ماه اخیر دولت به برخی افراد نور چشمی پست‌های داده که جای تعجب دارد.

 

وی با بیان اینکه به برخی افراد و به برخی از نمایندگان مجلس دهم که در مجلس یازدهم حضور ندارند قول‌های برای استخدام در وزارت‌خانه‌ها یا دستگاه‌های دولتی داده شده است، ادامه داد: باید مشخص شود این انتصابات با چه رویکرد از سوی دولت در حال انجام شدن است.

 

نماینده محلات در مجلس با تاکید براینکه دولت در انتصابات خود مشکلات زیادی دارد، افزود: متاسفانه در برخی از انتصابات دولت از افراد لایق برای آن پست استفاده نشده است که نمونه‌اش در انتصاب برخی از استانداران قابل مشاهده است.

 

عضو هیئت‌رئیسه مجلس با بیان اینکه دولت مدارک استانداران را به صورت شفاف بر روی سایت خود دولت متتشر کند تا افکار عمومی خود درباره انتصاب این افراد قضاوت کند، اضافه کرد: متاسفانه استانداران و فرمانداران براساس اینکه در حزب نزدیک به دولت بوده‌اند به این پست رسیده‌اند و در برخی مواقع شایسته سالاری وجود نداشته است.

 

منبع: تسنیم

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر