کد خبر: 85089
A

۶ طرح و اظهار نظر عجیب نمایندگان مجلس یازدهم / دغدغه نمایندگان مجلس یازدهم از تقاضای شنود تلفن تا آرزوی تداوم تحریم ها !

نمایندگان مجلس یازدهم از ابتدای تشکیل تا کنون با اظهار نظر های عجیب خود موجب شگفتی فعالان سیاسی و رسانه ای شدند. چرا که اظهار نظر آنان بیش از آنکه بیش از آنکه در چارچوب وظایف نمایندگی و دغدغه مردم باشد؛ بیش از هر چیز نشان از نا آگاهی بیان کنندگان از خواست جامعه دارد. مسائلی مانند: ختم روزانه قرآن،تغییر نام فرودگاه مهرآباد، تقاضای شنود تلفن راه‌یافتگان به مجلس،رساندن جمعیت ایران به ۱۵۰میلیون نفر،آرزوی تداوم تحریم و نامگذاری خیابانی به اسم جورج فلوید در تهران تنها بخش کوچکی از اظهاراتی است که دغدغه راه یافتگان به بهارستان را نشان می دهد.

۶ طرح و اظهار نظر عجیب  نمایندگان مجلس یازدهم / دغدغه نمایندگان مجلس یازدهم از تقاضای شنود تلفن تا آرزوی تداوم تحریم ها !

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ نمایندگان مجلس یازدهم از ابتدای تشکیل تا کنون  با اظهار نظر های عجیب خود موجب شگفتی فعالان سیاسی و رسانه ای شدند. چرا که اظهار نظر آنان بیش از آنکه بیش از آنکه در چارچوب وظایف نمایندگی و دغدغه مردم باشد؛ بیش از هر چیز نشان از نا آگاهی بیان کنندگان از خواست جامعه دارد

. مسائلی مانند: ختم روزانه قرآن،تغییر نام فرودگاه مهرآباد، تقاضای شنود تلفن راه‌یافتگان به مجلس،رساندن جمعیت ایران به ۱۵۰میلیون نفر،آرزوی تداوم تحریم و نامگذاری خیابانی به اسم جورج فلوید در تهران تنها بخش کوچکی از اظهاراتی است که دغدغه راه یافتگان به بهارستان را نشان می دهد. 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر