کد خبر: 85526
A

احمد زیدآبادی: نماز آیات نمایندگان ۶۰۰ میلیون هزینه داشت/ نمایندگان مجلس یازدهم نماز و قرآن بخوانند، برای آخرت خودشان و دنیای ما خوب است!

اگر نمایندگان تمام وقت خود را صرف قرائت قرآن و خواندن نماز کنند از صمیم قلب باور دارم که برای دنیا و آخرتِ خودشان و جملگی ما، بسیار مفیدتر از آن اظهارنظرها و بحث‌هایی است که بعضاً در سطح علنی مجلس مطرح می‌کنند.

احمد زیدآبادی: نماز آیات نمایندگان  ۶۰۰ میلیون هزینه داشت/  نمایندگان مجلس یازدهم نماز و قرآن بخوانند، برای آخرت خودشان و دنیای ما خوب است!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ احمد زیدآبادی، روزنامه‌نگار در یاداشتی نوشت: نمی‌دانم چرا عده‌ای‌ به قرآن خواندن و نماز آیات نمایندگان مجلس این همه‌گیر داده‌اند و مثلاً نوشته‌اند که اداره مجلس هر دقیقه 22 میلیون هزینه دارد و نماز آیات نمایندگان 600 میلیون تومان هزینه روی دست مردم گذاشته است!

 

این عده یا بیکارند یا دل خجسته‌ای دارند و یا اینکه از وضع روزگار بی‌خبرند! یعنی نسبت به کدام نطق یا بحث نمایندگان اینقدر دلتنگ شده‌اند که حتی خواندن یک نماز آیات از طرف آنها را تاب نیاورده‌اند؟

 

به نظر من که اگر نمایندگان تمام وقت خود را صرف قرائت قرآن و خواندن نماز کنند از صمیم قلب باور دارم که برای دنیا و آخرتِ خودشان و جملگی ما، بسیار مفیدتر از آن اظهارنظرها و بحث‌هایی است که بعضاً در سطح علنی مجلس مطرح می‌کنند!/ دیدبان ایران

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر