کد خبر: 8563
A

احمدتوکلی جوگیر شده و انتظار نمی رود به مدافعان حرم بپیوندد

در عالم سیاست جوگیر شدن یک آفت جدی است یعنی جو حاکم بر جلسات سخنرانی یا گفت‌وگو آدم را به گفتن سخنانی وامی‌دارد که ته آن جز پشیمانی و پس گرفتن حرف‌ها نیست؛ بگذریم که برخی شجاعت این کار را هم ندارند و عمدا فراموش می‌کنند که چه گفته‌اند.

احمدتوکلی جوگیر شده و انتظار نمی رود به مدافعان حرم بپیوندد
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی دیده بان ایران، روزنامه اعتماد: همگان به خاطر دارند که یک «سردار سیاسی» گفته بود فرزندان فلان مسوول یک روز هم به زندان نخواهند رفت و اگر بروند من ریشم را از ته می‌تراشم. دختر آن مسوول به زندان رفت ولی آن ریش کوتاه نشد و البته صاحب آن ریش هم خود را به فراموشی زد.

این روزها هم وقتی به سراغ گفته‌های سیاسیون می‌روید اینگونه عبارات را فراوان می‌شنویم که معلوم است گوینده تحت تاثیر جو قرار گرفته و حرف‌هایی زده است که اگر در شرایط دیگر بود قطعا بر زبان نمی‌آورد. همین جناب محمود صادقی را در نظر بگیرید که در دانشگاه شیراز درباره رییس یک قوه الفاظ تندی را به کار برد و بعد مجبور شد در دانشگاه اراک آن را پس بگیرد و عذرخواهی کند. خدا را شکر که شجاعت عذرخواهی داشت.
جناب نقوی حسینی دیگر نماینده مجلس هم گفته است: بنده پیش از برجام گفتم اگر امریکا تحریم‌ها را لغو کرد، مدرک دکترای علوم سیاسی‌ام را در سطل آشغال می‌ریزم! ایشان هم یقینا این مدرک را در سطل آشغال نخواهد ریخت و با هر استدلالی که شده باز هم مدرک خودش را نگه خواهد داشت حتی اگر امریکا تمام تحریم‌های مرتبط با موضوع هسته‌ای را لغو کند. طبعا پیدا کردن یک نمونه از تحریم‌های باقی‌مانده امریکا برای دور نریختن مدرک دکتری ایشان کفایت می‌کند.
جناب احمد توکلی هم در گفت‌وگویی اعلام کرد: «امروز هم با قاطعیت می‌گویم اگر احمدی‌نژاد و هاشمی‌رفسنجانی کاندیدا شوند بنده می‌روم سوریه!» معلوم است که توکلی در ایران می‌ماند و در انتخابات هم شرکت می‌کند و احتمالا در میان این دو نفر هم به یکی رای خواهد داد. ایشان قبلا هم رای دادن به احمدی‌نژاد را حرام اعلام کرده بود ولی بعدا با ذکر دلایلی به او رای داد. شاید این‌بار می‌خواهد در ایران نباشد تا اصلا رای ندهد و الا انتظار پیوستن به مدافعان حرم از ایشان نمی‌رود!

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر