کد خبر: 85746
A

عملکرد قالیباف صدای اصولگرایان تندرو را هم در آورد! / از مهندسی انتخاب کمیسیون ها تا سوء استفاده از نام قاسم سلیمانی

عملکرد قالیباف از ابتدای حضور در مجلس با واکنش های متعددی از سوی اصولگرایان روبرو شده است. این واکنش ها شامل دامنه ای از اظهارات متفاوت است که از اذعان به ناتوانی او در اداره مجلس آغاز و به شکایت از او به خاطر سوء استفاده از جایگاه ریاست مجلس برای ایجاد رانت برای اطرافیانش ختم شده است .

عملکرد قالیباف صدای اصولگرایان تندرو را هم در آورد! / از مهندسی انتخاب کمیسیون ها  تا سوء استفاده از نام قاسم سلیمانی

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ عملکرد قالیباف از ابتدای حضور در مجلس با واکنش های متعددی از سوی اصولگرایان روبرو شده است. این واکنش ها شامل دامنه ای از اظهارات متفاوت است که از اذعان به ناتوانی او در اداره مجلس آغاز و به شکایت از او به خاطر سوء استفاده از جایگاه ریاست مجلس برای ایجاد رانت برای اطرافیانش ختم شده است . 

ظاهراً مبحث "مهندسی کردن انتخابات کمیسیون ها"  به طرح شکایت از قالیباف و موضوع استیضاح او منجر شده که اکنون بیش از ۱۰۰ امضا داشته و در جریان است. نمونه این مهندسی می توان به کمیسیون های عمران و برنامه و بودجه به وضوح دید . یکی از آنها در اختیار یک پزشک(رضایی کوچی) و دیگری که اتفاقاً  با توجه به مشکلات اقتصادی کشور نیازمند حضور فرد با تجربه ای بود در اختیار حاجی بابایی با مدرک الهیات قرار گرفته است!

از سوی دیگر برخی از اصول گرایان از سوء استفاده او از عکس و نام شهید قاسم سلیمانی گلایه دارند . آنها معتقدند رئیس مجلس که سودای پاستور را هم در سر می پروراند از جایگاهش سوء استفاده می کند. نمونه این اعتراض را در اظهارات حمید رسایی و سایت صراط نیوز به وضوح می توان دید. (اینجا )

سایت اصولگرای «صراط نیوز» در یادداشتی با اشاره به استفاده ابزاری از محبوبیت قاسم سلیمانی نوشته بود: چرا برای رسیدن به قدرت، این قهرمان ملی را دستاویز مطامع خود قرار می دهند؟

 

 

 

 

 

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر