کد خبر: 85859
A

آقای واعظی؛ دلیل آن برکناری و این استعفا چه بود؟!

هر چند این ادعا هنوز از سوی دولت و دفتر رئیس جمهور پاسخ داده نشده است. چندی پیش هم رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت توسط رئیس دفتر رئیس جمهور و دخالت مستقیم وی برکنار شد با توجه به حمایت های مشخص رهبری از اقدامات وزیر صمت در حوزه تولید ملی؛ برکناری وی خبری عجیب به نظر می رسید.

آقای واعظی؛ دلیل آن برکناری و این استعفا چه بود؟!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ ابوالفضل ابوترابی نماینده استان اصفهان در مصاحبه ای که امروز منتشر شده مدعی شده است دلیل استعفای وزیر بهداشت که بعدا با پادرمیانی افرادی در نظام پس گرفته شد دخالت ها و تذکرهای رئیس دفتر رئیس جمهور بوده است. 

اوالفضل ابوترابی با اشاره به دلیل استعفای وزیر بهداشت در هفته‌های اخیر که بعد توسط دولت رد شد، اظهار کرد: استعفای وزیر بهداشت به چند دلیل رخ داد که یکی از دلایل آن ناراحتی جناب واعظی نسبت به قدردانی وزیر بهداشت در مصاحبه‌ها از رهبر معظم انقلاب بوده است.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه به نوعی رئیس دفتر ریاست جمهوری به وزیر بهداشت تذکر می‌دهد که نام رهبر را در مصاحبه‌های خود نیاورد و تقدیر و تشکری از ایشان نداشته باشد. (متن مصاحبه ) 

هر چند این ادعا هنوز از سوی دولت و دفتر رئیس جمهور پاسخ داده نشده است. چندی پیش هم #رضا_رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت توسط رئیس دفتر رئیس جمهور و دخالت مستقیم وی برکنار شد با توجه به حمایت های مشخص رهبری از اقدامات وزیر صمت در حوزه تولید ملی؛ برکناری وی خبری عجیب به نظر می رسید. 

با توجه به اینکه رئیس دفتر رئیس جمهور دخالت خود را در برکناری رحمانی انکار نکرد و حتی در پاسخ منتشر شده بر آن صحه گذاشت حال باید درباره موضوع برکناری هم صحبت کرد. 

 باید منتظر پاسخ رئیس دفتر رئیس جمهور درباره اظهارات نماینده اصفهان ماند؛ آیا واقعاً موضوعات طرح شده واقعیت داشته است. با توجه به عدم تغییر وضعیت بازار و حتی بدتر شدن آن حاصل برکناری #رحمانی چه بود ؟ باید از ایشان پرسید چرا آن وزیر برکنار و وزیری دیگر ظاهراً استعفا کرده بود؟!

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر