کد خبر: 85977
A

علم‌الهدی: رمز موفقیت ما در بیماری کرونا این بود که کار دست «نیروهای ارزشی» بود

امام جمعه مشهد گفت: عدالتخواهی را دشمن نشانه گرفته تا به نحوی منحرفش کند و متأسفانه در برخی موارد نیز موفق بوده است، عدالت برای ما نقطه آرمانی است اما ذیل تقوا و ولایت موضوعیت دارد.

علم‌الهدی: رمز موفقیت ما در بیماری کرونا این بود که کار دست «نیروهای ارزشی» بود

به گزارش دیده بان ایران؛ حجت الاسلام علم الهدی گفت: مقام معظم رهبری در فرمایشات اخیرشان، مساله عدالت را به ‌عنوان یک آرمان مهم نظام معرفی کردند. در نظام اسلامی، دو کار اصلی داریم یکی توسعه اسلام و دیگری عدالت اجتماعی است و جز این دو مساله کار دیگری در نظام نداریم که در توسعه اسلام به مرحله استکبارستیزی و در عدالت اجتماعی نیز به مرحله مبارزه با جریان‌های قدرت و ثروت رسیدیم.

وی ادامه داد: مراقب باشید جریان انحرافی به سراغ شما به ‌خصوص نیروهای جوان‌تر نیاید چون دشمن فهمیده جوانان این مملکت از رهبری دست‌بردار نیستند از این رو شگردی که الان دشمن علیه ما اجرا می‌کند این است که برای آرمان‌های اعلام‌شده از طرف رهبری، یک جریان انحرافی می‌تراشد و آن را تبلیغ می‌کند تا نیروها را از رهبری و ولایت جدا کند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: در بررسی کاملی که از ابتدا تا الان انجام داده‌ام ۱۵ درصد دانشجویان و استادان انگیزه فعالیت‌های اجتماعی دارند و ۸۵ درصد هم اصلا انگیزه فعالیت ندارند.

علم الهدی افزود: در قضیه اخیر بیماری کرونا، مساله در دست متدینین بود، بسیج جامعه پزشکی آمدند و با غربالگری عظیمی که انجام دادند تمام مبتلایان در خانه‌ها و حتی در هتل‌ها را شناسایی کردند، مدیریتی در نقاهتگاه‌ها اتفاق افتاد و برای مبتلایان هم برنامه درمانی، هم پزشک و هم پرستار تدارک دیدند و این کار سبب شد آمار فوتی در مشهد به‌شدت کاهش یابد.

وی ادامه داد: رمز موفقیت ما در بیماری کرونا چه در مساله درمان و چه در مساله مقابله با عوارض آن در کشور این بود که فضا دست نیروهای ارزشی قرار داشت، هم در درمان، هم در رزمایش مواسات و دیگر عرصه‌ها، پیشرفت‌ها به خاطر فعالیت عزیزان ارزشی بود.

منبع: انتخاب

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر