کد خبر: 86106
A

نماینده مجلس: به ماسک هم یارانه بدهیم/ تعداد بیماران زیاد شده است

شهریاری: دولتمردان مدعی هستند که روزانه هفت تا ده میلیون ماسک تولید می‌شود که خب اگر واقعا این اتفاق بیفتد، این تعداد، عدد کمی نیست و نیاز مردم را برطرف می‌کند.

نماینده مجلس: به ماسک هم یارانه بدهیم/ تعداد بیماران زیاد شده است

به گزارش دیده بان ایران؛ حسینعلی شهریاری، رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی درباره مساله «ماسک» و کرونا با روزنامه جام‌جم گفتگو کرده:

*دولتمردان مدعی هستند که روزانه هفت تا ده میلیون ماسک تولید می‌شود که خب اگر واقعا این اتفاق بیفتد، این تعداد، عدد کمی نیست و نیاز مردم را برطرف می‌کند.

*متاسفانه دولت کمی خوش‌خیال بود و به بهانه مساله اقتصاد خیلی زود اقدام به بازگشایی مکان‌های عمومی کرد.  در حال حاضر هم باید برای حفظ جان مردم، قانون استفاده از ماسک اجرایی و در صورت عدم اجرای آن، جریمه در نظر گرفته شود. مساله این است که با حرف و توصیه و نصیحت، مشکلات برطرف نمی‌شود.

*تعداد بیماران زیاد شده است و از آنجایی که بیمارستان‌ها وظیفه دارند همه را پذیرش کنند، این اتفاق‌ها رخ داده است و با توجه به محدودیت امکانات، متاسفانه صحنه‌های خوشایندی را شاهد نیستیم.

*دولت باید برای ماسک و هزینه درمان یارانه در نظر بگیرد. در ابتدا قرار بود که هیچ هزینه‌ای از بیماران مبتلا دریافت نشود اما بعد از مدتی گفتند که از آنهایی که توان مالی و دفترچه درمانی دارند، هزینه فرانشیز دریافت می‌شود.

* به نظر می‌رسد که با این روند افزایشی که شاهدش هستیم، ستاد ملی مقابله با کرونا آن‌طور که باید نتوانسته به‌وظیفه‌اش عمل کند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر