کد خبر: 86136
A

یک ماه پس از تشکیل مجلس یازدهم؛ نمایندگان سیر و عدس را هم سیاسی کردند!

نمایندگان دوره جدید مجلس که از همان روزهای نخست با پیشنهاد های عجیبی مانند ختم قران و یا طرح دو فوریتی تغییر نام فرودگاه مهرآباد به نظر می رسید سعی دارند تحت هر شرایطی خودشان را در صدر اخبار نگه دارند حالا پس از مهندسی انتخابات کمیسیون های مجلس به دنبال تشکیل فراکسیون های عجیب و غریبی هستند تا به گمان خودشان «در بازی بزرگان مجلس» حضور داشته باشند

 یک ماه پس از تشکیل مجلس یازدهم؛  نمایندگان سیر و عدس را هم سیاسی کردند!

به گزارش سایت دیده بان ایران؛ دقیقاَ یک ماه از آغاز به کار مجلس جدید می گذرد؛ برخلاف تبلیغات برخی رسانه ها مبنی بر روی کارآمدن مجلس کارآمد، در این مجلس هم در بر همان پاشنه می چرخد. این مجلس هم مانند مجالس گذشته در پیچ و خم جلسات بی فایده و بروکراسی غیر مفید نظام پارلمانی گرفتار شده است. هر چند باید اعتراف کرد این مجلس به دلیل نبود چهره های با تجربه و حقوق دان ممکن است حتی کاربرد گذشته را هم در امر قانون گذاری نداشته باشد. 

نمایندگان مجلس یازدهم که از همان آغاز بکار حواشی بسیار زیادی را به دنبال داشت در تازه ترین این حواشی؛ نمایندگان آن درخواست داده اند تا فراکسیون سیر و عدس در مجلس شورای اسلامی تشکیل شود.

علیرضا سلیمی نماینده محلات و عضو هیات رئیسه مجلس یازدهم هم با همین بهانه خبر داده است که دستور توقف تشکیل فراکسیون های جدید در مجلس صادر شده است. نکته جالب در اظهارات سلیمی تشکیل بیش از ۱۰۰ فراکسیون در مجلس نوپاست همین امر نشان دهنده بی تجربگی نمایندگان است(لینک خبر) 

نمایندگان دوره جدید مجلس که از همان روزهای نخست با پیشنهاد های عجیبی مانند ختم قران و یا طرح دو فوریتی تغییر نام فرودگاه مهرآباد به نظر می رسید سعی دارند تحت هر شرایطی خودشان را در صدر اخبار نگه دارند حالا پس از مهندسی انتخابات کمیسیون های مجلس به دنبال تشکیل فراکسیون های عجیب و غریبی هستند تا به گمان خودشان «در بازی بزرگان مجلس» حضور داشته باشند. اما با این حال شواهد و قرائن حاکی از این است که مرتضی آقا تهرانی استاد خوبی برای منتخبان مردم در مجلس یازدهم نبوده است زیرا او وظیفه آموزش  طرح و لایحه و تبصره و سایر قوانین مجلس را بر عهده داشت تا اصولگریان این روزها پس از انتشار هر خبری آنرا به گردن رسانه های معاند و ضد انقلاب نیاندازند.

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر