کد خبر: 86406
A

انصاری راد: عارف صلاحیت ندارد که کاندیدای اصلاح طلبان باشد/ اصلا عارف رئیس جمهور شود که چه کند؟!

فعال سیاسی اصلاح طلب با اعلام مخالفت در مورد کاندیداتوری عارف در انتخابات 1400تصریح کرد «به هیچ وجه آقای عارف صلاحیت ندارد که کاندیدای اصلاح‌طلبان باشد».

انصاری راد: عارف صلاحیت ندارد که کاندیدای اصلاح طلبان باشد/ اصلا عارف رئیس جمهور شود که چه کند؟!

به گزارش دیده بان ایران؛ حسین انصاری راد، فعال سیاسی اصلاح طلب به انتقاد از عملکرد ضعیف عارف در مجلس و شورای عالی پرداخت و به «آزادی» گفت: « ایشان در دوره‌ای که در مجلس بود و موقعیت مناسبی برای کار داشت، خود را نشان داد.

هیچ نطقی و اقدامی نکرد که بتواند به اصلاحات کمک کند. ایشان هیچ محلی در این مقام (کاندیدای ریاست جمهوری) ندارند.»این نماینده پیشین مجلس در پاسخ به اینکه علت استعفای عارف چه بوده است؟ گفت: « من نمی دانم چرا استعفا داد اما بر اساس عملکرد وی نمی‌توان پذیرفت که کاندیدای مورد حمایت اصلاح طلبان باشد.

او در مجلس دهم یک نطق با خاصیت نداشت. حتی یک حرفی که بتواند مواضع اصلاح‌طلبی را مشخص کند، نزد. آقای عارف مدعی است که مشغول صحبت‌ها و مذاکرات مخفی بوده است و آن‌ها هم به جایی هم نرسید. عارف در حوزه مساله حصر اقدام قابل مشاهده‌ای نداشت. در باره باقی مسائل نیز همین طور. حالا مردم بیایند به چنین فردی رای دهند؟! اصلا رئیس جمهور شود که چه کند؟!»/ آزادی

 

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر