کد خبر: 86432
A

حمله ویروس کرونا به مجلس یازدهم/ ۳ نفر از رانندگان مجلس تاکنون به خاطر ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند/ تنها در یک طبقه نیمی از کارکنان به کرونا مبتلا شده‌اند

بیشترین میزان شیوع کرونا در پارلمان، بین کارشناسان دفتر ارتباط مردمی نمایندگان است و پس از آن بخش نقلیه و خدمات را درگیر کرده است. بر پایه این گزارش ۳ نفر از رانندگان مجلس تاکنون به خاطر ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند و بخش قابل توجهی نیز درگیر آن شده‌اند.

حمله ویروس کرونا به مجلس یازدهم/  ۳ نفر از رانندگان مجلس تاکنون به خاطر ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند/  تنها در یک طبقه نیمی از کارکنان به کرونا مبتلا شده‌اند

به گزارش دیده بان ایران؛ فراگیری کرونا در مجلس به واسطه تردد نمایندگان در اقصی نقاط کشور و اجتماع آنان و همراهانشان در یک نقطه مجلس بسیار جدی است و به نظر می‌رسد هیات‌رئیسه برنامه‌ای برای کنترل این همه‌گیری ندارد.

 

از صبح‌ امروز یکشنبه چند تیم‌ تست کرونا برای گرفتن آزمایش از نمایندگان در کریدور مجلس مستقر شده است.

 

تاکنون‌ ۲ نماینده دوره یازدهم پیش از افتتاح مجلس مبتلا و درگذشتند و ۶ نماینده نیز هم ‌اکنون مبتلا و بستری شده‌اند.

 

به‌گزارش خبرنگار اعتمادآنلاین، بیشترین میزان شیوع کرونا در میان کارشناسان دفتر ارتباط مردمی نمایندگان است و پس از آن بخش نقلیه و خدمات را درگیر کرده است.

 

بر پایه این گزارش ۳ نفر از رانندگان مجلس تاکنون به خاطر ابتلا به کرونا فوت کرده‌اند و بخش قابل توجهی نیز درگیر آن شده‌اند.

 

خبرنگار اعتمادآنلاین در گفتگو با یک نماینده مجلس مطلع شده که تنها در یک طبقه از دفتر ارتباط مردمی نمایندگان، نیمی از کارکنان به کرونا مبتلا شده‌اند.

 

این نماینده مجلس تصریح کرد: در هر طبقه از دفتر نمایندگان بین ۱۲ تا ۱۵ نفر مشغول به کار هستند و وضعیت در میان‌ بخش‌های دیگر نیز شبیه همین است.

 

این نماینده مجلس افزود: یکی از کارشناسان‌ مجلس به او گفته است که هیچ خدماتی به مبتلایان کرونا ارایه نمی‌شود و فقط آنها را پس از ابتلا به کرونا به مراجعه مراکز درمانی توصیه می‌نمایند.

 

این نماینده خاطرنشان ساخته است که نمایندگان و پرسنل نگران هستند و باید برای رفع این نگرانی چاره‌ای اندیشید.

 

در مجلس شورای اسلامی بیش از ۱۵۰۰ نفر اشتغال دارند و ارتباط نزدیک آنها با یکدیگر و با نمایندگانی که با اقشار مردم در حوزه‌های انتخابیه ارتباط دارند، محل توجه است.

 

لاریجانی رئیس سابق مجلس پیش از این میزان حضور نمایندگان و کارکنان مجلس را به ۲۰ درصد کاهش داده بود.

 

این کاهش حتی منجر به تایید نهایی بودجه سال ۹۹، به عنوان مهمترین قانون مجلس، بدون‌ حضور نمایندگان شد.

 

باید دید شیوه کنونی هیات‌رئیسه مجلس در ادامه چه باری را بر نمایندگان و کارکنان مجلس تحمیل خواهد کرد؟!

 

منبع: اعتماد آنلاین

کانال رسمی دیدبان ایران در تلگرام

اخبار مرتبط

ارسال نظر